Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny video!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Bright Beetle ApS Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stokholm.

Jeg er enig med Sisse :) Derudover ville jeg nok bytte om, så jeg startede med at forklare hvad Stokholm var og bagefter "Vi er stolte af at præsentere" (eller hvad I nu finder på der skal stå). Når filmen åbner med dén sætning, kan jeg ikke lade være med at tænke "Hvem er stolte af at præsentere?" og "Hvad er Stokholm J.?"

Desuden så tænk på seeren. Hvad skal de have ud af at se filmen? Jeg tror det ville være en idé at gå mere i detaljen med hvorfor I netop er specielle, osv. Altså så seeren tænker "Nårh ja, Stokholm J. er super fede ift. konkurrenten, for de har helt styr på xxxxxxx ... " og kommer disse uddybende info før "Vi er stolte af at præsentere", giver det lige pludselig meget mere grundlag for at I skulle være stolte af at præsentere...

Håber det gir mening ;)

Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at der er gode ting. Jeg kan godt lide de skift med sådan nogen 'swirls'. Dog måtte de godt køre lidt langsommere i animationerne.

Men jeg synes, at musikken bør ændres til noget lidt mere roligt. Der går lidt Alanya i den. Musikken stresser lidt, og det sammen med hurtige animationer og skriften, som flere påpeger, der er svær at læse er ikke såååå godt.

Men ud over det, så synes jeg, at du har en god bund at gå videre med.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)