Jeg har lige startet et ApS som konsulent, der er kun mig (endnu). Jeg har efter at have læst på disse sider valgt Danløn og er ved at få aftalen i stand. Mit spørgsmål er hvordan jeg opretter mig selv som medarb. Skal man stå som funktionær, eller på honorar, skal man have feriepenge? Alt det man har som alm funktionær, er det nødvendigt? Og timer og satser? Jeg vil jo bare have udbetalt et fast beløb hver måned og betalt skat og indrapporteret korrekt? Så simpelt som muligt... Spørgsmål 2, jeg kører også e-conomic, er der noget med at Danløn selv kan bogføre i e-conomic, eller får man en udskrift at taste efter? |
Jeg er ikke Danløn-ekspert, så jeg ved ikke lige, hvordan du opretter dig selv på den rigtige måde.
Men jeg kan hjælpe dig med e-conomic-delen
Har du slået API'et til i din e-conomic-aftale? Ellers er det første skridt på vejen. Så henter du appen til Danløn, hvis ikke du har gjort det.
Derefter kan du følge vores guide til Danløn. Hjælpeartiklen med hjælpevideo viser, hvordan du kommer i gang, så du kan overføre lønposteringerne fra Danløn til e-conomic og få dem bogført automatisk.
Håber det kunne hjælpe dig på vej Ellers må du endelig sige til.