Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min første affiliate side, søger gode råd

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

Jeg har lavet min første side der skal tjene penge på affiliate marketing som er : www.grancanariaguide.dk

Jeg mangler stadig og få lavet en masse på siden, men jeg begyndte også først for 2 dage siden.

Jeg kunne godt tænke mig nogle gode råd om seo delen og måske udformningen af siden.

Jeg har linket til 2 link kataloger og lavet en henvisning fra et rejseforum til min side.

Med venlig hilsen

Anders

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders,

For det første ville jeg lave et link til siden sådan, at du får et link mere.

Dernæst vil jeg foreslå dig, at du gå igang med, at få skrevet nogle flere tekster til din side. Hvis du sørger for, at lave nogle ordentlige tekster stiger chancen for, at du vil få succes i søgemaskinerne også markant. Sørg for at dine tekster er  lange og spændene. Din tekst om Maspalomas fx er på under 250 ord og du går ikke særlig meget i detaljer.

Der findes en masse guides på internettet, der beskriver hvordan man laver et ordentligt affiliate sites, overvej, at læse nogle af disse.

Noget af det jeg tror, at du ville kunne have glæde af, at læse:

Halfdan Timm der også er aktiv herinde har skrevet en fremragende guide på hans blog, som du kan læse her.

Mikael Rieck der også er aktiv herinde har skrevet en lille e-book, som han giver gratis væk på hans website. Den er hurtigt læst, men du vil helt klart lære nogle tricks, som du kan bruge på dit affiliate site.

Hvis du ikke har noget imod, at læse engelsk synes jeg også, at Pat fra Smartpassiveincome.com er god til, at dele ud af sin viden og der er mulighed for, at lære rigtig mange ting.

Held og lykke med projektet.

/Kristoffer

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Se, sådanne tråde her var netop grunden til, at jeg skrev den sjover her. Den burde du kunne få en del ud af. :-)

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt enig med Skovlund. Indholdet trænger til at blive forbedret en del.

Hvis du ikke er så meget til at læse, men hellere vil høre lyd omkring hvordan du kan gøre, så vil jeg anbefale at du lytter til The Industrious Geeks podcast her: http://www.antphilosophy.com/category/podcasts/
 
(og ja jeg er en af de to speakere på podcastet) :)

 

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Få noget mere tekst på siden inden du offentliggør den og få fikset adsense så de rent design mæssigt minder som om de er en del af siden og ikke bare noget du har klasket op, bare fordi du kan. Og så skal der vist arbejdes lidt med SEO også :)

Held og lykke med projektet, sig til hvis du får brug for et affiliate netværk med eksklusive kampagner. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders V

Tillykke med dine første skrift ind i den spændende verden med affiliate markedsføring! :-)

Jeg har lavet et podcast med Potter om emnet, som måske kan give dig inspiration: Lyt her.

Og når der skal linkbuildes, kan du sikkert finde et par idéer her i den store tråd om emnet: hér

Held og lykke med det hele! 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet lidt med indholdet og sat nogle reklamer ind i mine tekster om Gran Canaria. Nogle der har nogle forslag på hvor reklamerne skal være i f.eks på min side om Gran Canaria Klima ?

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)