Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger sparring på denne idé.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 46
Fra  Vsual Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har længe gået og tænkt over, sikkert også efter at min cykel punkterer et par gange om ugen, hvorfor man ikke kan få et cykeldæk med en gummikerne.

Hvis man har en gummiring (svarende til en stor o-ring) med den samme hårdhed som et perfekt pumpet cykeldæk. Så må man jo nødvendigvis slippe for punkteringer, samt nogensinde at skulle tænke på at pumpe sin cykel op.

Er der noget om idéen?

Jeg er uddannet 3dgrafiker, og har et par beskrivende illustrationer, hvis der er nogen som kunne tænke sig at snakke videre om idéen :-)

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

har tænkt på fuldstændig det samme som dig efter jeg punkterede den anden dag! Og fatter ikke hvorfor det ikke er lavet?

jeg tænkte det har noget at gøre med pris (det meget gummi, men er det SÅ dyrt?), samt, er det overhvoedet godt at køre med?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 46
Fra  Vsual Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte det ikke nødvendigvis var en solid kerne, for at spare materiale og vægt.

Om det er godt at køre med vides jo ikke. Det vil jo helt klart ikke være ligeså letvægt som et almindeligt hjul, men forskellen kan da heller ikke være forfærdelig stor.

Det kunne være fedt hvis man kan komme i kontakt med en der har forstand på gummier, og endnu bedre, en der kan være med til at lave forskellige test på det.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)