Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg en affiliate partner(e) til seriøs site?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra London
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er markedansvarlig for euroclinix.dk, en del af Hexpress gruppen. Desværre har jeg svært ved at finde / identificere affiliate partner her i Danmark. Mine kollegaer i Sverige / Norge har stor succes med dette.

Vi er en onlineklinik, der sælger receptpligtige medicin til behandlinger af følsomme emner, herunder impotens, naturligvis helt lovligt!

Vi er i kraftig vækst, og især indenfor nye produktkategorier såsom kønssygdomme, hvor vi kan tilbyde diskret behandling via online konsultationer.

 

Nogle der ligger inde med gode ideer om hvordan jeg her I DK, kan finde affiliate partnere? affiliate marketing, er desværre ikke min stærke side endnu.

Vi har halt back end sat up med gode rates etc:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Et god start kunne være at skrive lidt mere om jeres program her på Amino, fortæl hvad jeres kommissioner er, konvertering osv - Kan se at i har info på jeres side  - http://www.euroclinix.dk/affiliater.htm

Det kunne også være at der er andre ting som gør at det ville være en god ide at kigge på at tilmelde sig jeres affiliate program - Har i bedre support end konkurrenterne, giver i bonus til super affiliates osv.

I UK har jeg set jer på AffiliateFuture, AffiliateWindow og Webgains - Det kunne måske være en ide at kigge på Danske netværk, ellers må du i gang med at lave søgninger på relevante søgeord for jeres produkter og så kontakte ejerene af disse sider og se om du kan få dem om bord. Alternativt så kan du jo også snakke med de affiliates i har i Sverige/Norge og høre dem om de ikke kunne tænke sig at lave en Dansk side. Her kan du hjælpe dem med at finde folk som kan oversætte de sider de har i dag. (Amino kunne være et godt sted at henvise til)

Bare som bemærkning så tror jeg at mange er urolig for at det er ulovligt også selv om i har læger i UK som laver en konsultation - Her kan du måske gøre noget mere for at oplyse folk. Når jeg kigger på jeres side, så ville jeg tror at meget af det ville kræve at jeg tog en snak med min læge for at kunne få en recept og ellers købe medicinen. 

Fra London
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nillerrune,

Tak for det gode svar!

Vi giver provision og bonusser som: ny ordre: 13 % - 2-tier-affiliate salg: 2 %

Bonus: £200 bonus for alle 100 ordrer nået på en måned fra en enkelt kampagne og sign-up bonus på £25.

Vi er en online klinik, der tilbyder behandling mod impotens, overvægt, rygestop, hårtab, kønssygdomme samt salg af receptpligtige p-piller online og især i England og Sverige, har mine kollegaer stor succes med nogle gode affiliate partners. Vi er en del af Hexpress, og har omkring 300.

Lad mig være ærlig, vores service er unik, vi er blandt de få online klinikker, hvor du lovligt kan købe receptpligtig medicin online (modsat de falske). Det kan jeg også se på salget, derfor ærgrer det mig at jeg ikke har formået at skaffe affiate partnere. Vores USP, er diskretion, at vi er lovlige, ”gratis levering i morgen” ved bestillinger inden kl. 16, hvilket der er ingen andre der kan tilbyde i DK.

I forhold til andre sites, så har vi en bred produktgruppe indenfor receptpligtig medicin. Selvom impotens, er der hvor dynamikken er, så har vi også succes med behandling af kønssygdomme, receptpligtige rygestopprogrammer Champix osv.

Det gir mulighed for affiliate partners at bruge blogs / mircosites der målretter én produktgruppe, fx rygestop eller blive pionerer og rette henvendelse til kun at focus on ”diskret behandling mod kønssygdomme”. Faktisk er vi det eneste sted, hvor du lovligt kan slippe af med klamydia, diskret, online (det lyder som en forkert reklame).

Jeg søger ikke kulørte partnere indenfor e.g. erotik.

Ps. Jeg vil prøve at adresse vores ”Lovlighed”, bedre på hjemmesiden J

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er partner via healthtrade hvor euroclinix også er en del af. (Eller medlem af) ved ikke hvordan det hænger sammen men har dalidt salg af jeres produkter via min side HTTP://rygestoppiller.dk - jeg vidste ikke at der var danske ansatte til markedsføring. Nu hvor det er noget tid siden at dette oplæg er lavet må jeg høre om du stadig er ved det firma eller ?

Jeg tænker at måske en af de ting jeg mangler er en "topliste" hvad tjener andre affiliates af siden (kender jeg fra andre affiliate sites i andre brancher). En top ti mest sælgene (anonymiseret, men med indtjening ud for). Det tænker jeg motiverer.

Ud over det så også lidt "deling" af hvad gør de bedre affiliates således at de mindre fisk kan blive større....

Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)