Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webhotel eller vps skal jeg vælge

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg driver en hjemmeside i dag på et http://www.netsite.dk/ windows webhotel men ønsker nu at finde en ny udbyder. Men det er meget svært at finde ud af hvem der er gode til lige det jeg har brug for.

Det webhotellet eller vps skal kunne er følgende

http://www.netsite.dk/produkter/windows-webhotel/specifikationer.html her er det large windows webhotel jeg har. Ud over dette skal jeg også kunne køre php på serveren.

Så kører jeg mySQL database og har brug for følgende komponenter

AspJpeg

AspUpload 3.0

JMail 4.0

Jeg kører også en række cron jobs fra plesk så dette skal også være til stede

Jeg vil gerne finde en udbyder hvor det i dag måske koster 500 kr at drifte hjemmeside, men i takt med at siden vokser ønsker jeg en udbyder der kan håndtere det. Det vil sige at hvis siden om 2 år skal håndtere det 10 dobbelte trafik så ønsker en udbyder der kan vokse sammen med det og at det så måske koster 2000 eller 5000 at drifte så er det ikke noget problem hvis det er på baggrund af at siden vokse.

Håber meget i kan hjælpe mig.

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Tilmeldt 21. Mar 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo altid svært, da der sikkert er lige så mange meninger som der er svar.

Selv har jeg en virtuel server hos hosteurope.de. Så hvis du ellers kan en smule tysk, og stave dig igennem hjemmesiden så er det et udemærket valg.

Jeg har været hosted ved dem i over et år, og der har været 2 vinduer af 4 timer hvor de har varslet at der kunne være spredt nedetid. Ellers har det kørt upåklageligt og deres support snakker udemærket engelsk.

Det jeg har er dog en linux server, og om de windows servere de har opfylder dine ønsker skal jeg ikke kunne sige.

/Kristian

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ved du om det har en betydning i forhold til google at en dansk hjemmeside er hostet i fx tyskland, har nemlig hørt at det er bedst at serveren står i det samme land?

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Mar 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke noget jeg er bekendt med. Derimod ved jeg at svartider betyder noget både i forhld til google og brugerne, og der ligger de ret godt i forhold til kunder i Danmark.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt sikkert at MeeBox.net kan hjælpe dig igang!

Det er uden tvivl Danmarks bedste webhotel

[Affiliate link fjernet af moderator]

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:

Det er helt sikkert at MeeBox.net kan hjælpe dig igang!

Jeg har luret lidt på dem, men jeg vil have en udbyder som jeg kan ringe til. Dem jeg har pt er også mest email support og i de tilfælde der er fejl vil jeg gerne kunne ringe.

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at spørge dem? De er også her på Amino :)

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu har jeg snakket med den første udbyder og skrevet til meebox.net.

Nu er jeg kommet lidt videre med hvad jeg bør vælge men mangler stadig et par gode råd til hvor jeg finder dem.

Det produkt jeg har bruge for er en virtuel windows server hvor udbyderen står for hostningen. Både opsætning og drift.

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan tage et kig på eUKHost.co.uk de har vidst managed windows VPS'er, beliggende i UK :) Evt tag et kig på deres Hyper-V / VMWare cloud.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)