Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan markedsfører man en webshop med herretøj?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Min side er oppe og der kommer cirka 10 nye varer på siden i næste uge. Mit problem er bare at jeg ikke rigtig har en markedsføringsplan. Jeg ved at flere webshops som sælger tøj har success med Facebook reklamer, men jeg mener at det ødelægger brandet, da tøjet for det meste er eksklusivt. Jeg ved at blogs er det optimale, og jeg har skam kontaktet et par, men de kræver alt for meget. Jeg kom på en blog i går og det gav 200 unikke besøg, men intet salg. Jeg har faktisk ikke solgt noget på siden endnu, men jeg startede den i mandags, og jeg ved at det tager tid.
Jeg har købt et banner på et forum, som rammer min målgruppe meget godt. Så langt så godt :)

Jeg er kun 16 år og jeg er fra Mellemøsten, så der er nok nogle PR muligheder, men jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe det an. 

I kan se siden her.  

Har I nogle idéer til hvordan siden kan markedsføres? 

Mvh.
Sadeq  

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu giver det at være aktiv på blogs og fora sjældent noget direkte salg i 1. omgang, det er en mere langsigtigt plan, og hvor du kan gøre opmærksom på din existens..

Hvis det er salg nu og  er, så er det SEM du må gribe til 1. og fremmest med en grundig søgeorsanalyse, hvad søger folk efter, når de søger efter produkter som du tilbyder.. derefter er det  at få optimeret dit site hertil, så du også kommer frem på søgninger der relaterer til din produkter.. og når du har det på plads, så kan du begynde at eksperimentere med noget adwords.. som vel er det som kan give dig salg nu og her, men koste dig en bondegård, hvis du ikke får det sat rigtigt op, og igen, ikke har styr på din søgeordsanalyse...

1. trin kunne være at spørge venner og familie, hvad de ville søge efter, hvis de skulle købe dine produkter...

Du kan også hente lidt inspiration til hvodan man gør det her http://www.onlineeffekt.dk/soegeordsanalyse

Go vind

/Ulrik

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres indlæg.

Jeg var skam godt klar over at det ikke ville give salg med det samme, men ville netop lige gøre opmærksom på sidens eksistens. Jeg er lige pt. igang med at få lavet SEO af nogle SEO-mænd, så det får jeg mere eller mindre styr på i den nærmeste fremtid.

Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal gøre opmærksom på siden her og nu udover søgemaskinerne og et par blogs.
 

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

AdWords kampagner.

Dog vil jeg anbefale dig, at få langt flere produkter lagt online, før der bruges penge på markedsføring. Det er et "must" for online tøj butikker at have et stort og varieret udvalg.

Johannes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)