Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige klistermærker fra evt. Kina

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Nov 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg ville gerne have lavet en ordentlig røvfuld klistermærker men jeg synes simpelthen det koster kassen her i DK.. Sidste gang jeg bestilte nogle købte jeg 200 og det gav jeg 700,- for.. og ja jeg ved godt det er billigere desto flere man køber, men er det ikke muligt at bestille 1000 klistermærker fra Kina som en dreng på SU kan trække ud af sit budget? - jeg skal kun have det sort/hvid og så vil jeg selv kunne bestemme formen af klistermærker så det ikke bare er et firkantet eller lign jeg får.

Håber nogen har nogen forslag, måske det også kan gøres billigt fra tyskland? Hvor går grænserne mht. importen fra udlandet og lign? kommer vel også an på hvad prisen bliver.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne også godt tænke mig et godt tilbud på en ordentlig stak klistermærker, da de danske producenter er lidt dyre :b

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du skriver at du gerne selv vil kunne bestemme formen, hvad snakker vi om her? Rund, oval eller noget helt specielt?

Hvad størrelse søger du dem i?

Jesper

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Send en privat besked, med info om det du ønsker så skal jeg kommer med et tilbud

Tilmeldt 26. Nov 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen lad os sige jeg skal bruge 1000 klistermærker. De skal ikke være mere end ca. 15 cm eller lign. har ikke præcis mål og har eller ikke motiv endnu. Men det er noget i den dur..

De skal kunne blive runde, eller en fuldstændig tilfældig form jeg selv vælger - altså skal de skæres så de passer til mit motiv..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)