Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske grossister, tyske grossister og udenlandske leverandører

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har fundet en del mærker på nettet, som jeg gerne vil forhandle i en webshop, jeg er ved at bygge.

Jeg tror ikke, at de pågældende mærker kan købes gennem en dansk grossist.

På den anden side er jeg ikke ret sikker, da den eneste store grossist jeg har fundet inden for mit segment (iPhone og iPad tilbehør) er ALSO Actebis.

Hvilken fremgangsmåde er bedst når jeg henvender mig til de udenlandske firmaer:

Skal jeg spørge efter en dansk grossist (kan jo være jeg har overset grossisten) - ellers spørge efter at importere direkte fra producenten?

Og hvad hvis jeg f.eks. finder en grossist i Tyskland? Kan jeg så bare importere derfra - eller kommer jeg så i klemme?

/Anders

Tilmeldt 30. Sep 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville prøve med en venlig forespørgsel til den tyske grossist. Præsenter dig selv og din virksomhed og spørg så om du kan få lov til at købe hos dem. Hvis du er god til det tyske kan du også ringe til dem og førhøre dig om mulighederne. Det er hvad jeg har prøvet i forbindelse med opstart af tysk virksomhed for en bekendt. Tyske virksomheder er bestemt til at tale med. Til genegæld kan det være besværligt at komme ind i folden.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)