Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop og attributer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Jeg har oprettet en produkt og tilføjet attributter på størrelse, og det fungerer fint.

Men det giver mig to problemer som jeg ik lige kan finde ud af at løse, så tænkte måske der var en expert her inde.

Under produkt oversigten kan jeg se mit produkt, men jeg kan også lægge det direkte i kurven, det skal jeg ikke kunne da jeg skal ind på produktet først for at vælge størrelse, hvordan får man gjort det?

Under produkt oversigten viser den prisen, jeg vil gerne den skal vise en fra pris eller ingen pris, hvordan får jeg ændret dette?

Grunden til jeg vil bruge attributter er at jeg har få forskellige produkter, det er kun størrelsen som er forskellig og det virker lidt dumt at have 20 produkter hvor kun størrelsen er forskellig.

Håber nogen som ved hvordan dette gøres...

/M

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 29
Fra  InSail ApS Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke du har fået løst problemet så kontakt mig på jacob@insail.dk

Fra Randers
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du i dit back office går ind under preferences og dernæst products får du en liste frem med en masse til- og fravalgsmuligheder. Et eller andet sted på listen står der noget i retningen af 'Vis "Tilføj til kurv"-knap, når varen har attributter'. Slår du den fra, så fjerner det "Føj til kurv" ude på produktoversigten på alle de produkter som har attributter - og tvinger dermed kunderne til at gå ind på selve produktet før de kan tilføje til kurven. :)

Dit andet problem mht. at vise priser kan jeg desværre ikke hjælpe med - men mon ikke der er en eller anden skarp Presta-bruger som kan hjælpe der :) 


Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marianne,

Super fant knappen, og det fungerer...der er jo ret så mange indstillinger....

Men er støt på et underligt problem, jeg kan ikke få den til at køre med en flat-rate fragt pris, den lægger fragt til hele tiden, indtil den når niveauet for gratis fragt...

Ved du hvordan man får den til at køre med en flat-rate fragt?

/M

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)