Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jurist søger app-udvikler/en der gider lære at lave nemme apps

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg har en idé til en app, som jeg ved, der er penge i. Hvordan ved jeg det, jo det gør jeg fordi jeg selv mangler den og det er logisk at andre vil betale for den(folk gør det allerede i andre former end app-formen).. Det er en app rettet mod et specifikt segment af det danske marked(rundt regnet 17.000 mulige kunder p.t. og flere, der kommer til løbende), så det er ikke en app man bliver millionær på, men til gengæld er der i min optik en god chance for at opnå en støt ekstraindtjening på månedsbasis..Det lyder jo godt ikke, så hvorfor laver jeg den ikke selv?..

Ved ikke helt hvordan man gør og har ikke tid til at sætte mig ind i det, da jeg er jurist og har meget at se til.. Jeg har dog den relevante knowhow angående det indholdsmæssige i appen og angående indhold til senere opdateringer.. Jeg ved altså hvad appen skal indeholde, ville kunne tegne hver side. Jeg ved desuden hvor det indhold, der skal være i appen skal komme fra og jeg ved hvordan appen skal bygges op.. Hvis det skulle laves som en hjemmeside, så kunne jeg selv lave det..

Appen skal udformes lidt som et "listeleksikon", hvor man kan scrolle ned over liste med søgeord og når man så har fundet det relevante ord og trykker på det, så skal appen kunne dirrigere brugeren hen til en tekstside.. Det er altså ikke umiddelbart den mest komplicerede aplikation..

Synes du det lyder spændende og kunne du tænke dig at være arbejdshest på projektet eller høre mere om det, så henvend dig endeligt.. Det vil være en stor fordel, hvis du kommer fra Aalborg-kanten, da vi så vil have mulighed for at sætte os sammen..Udgifter og indtægter deles 50/50..


P.S. appen skal udvikles til Androidmarkedet.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad forventer du at den kan sælges til? Det vil være en fordel hvis den også laves til iPhone da der nok er mange mulige brugere der nok også er faldet i Apple fælden.

Men som jeg ser den så er appen forholdsvis simpel. Det tekst der er, skal det kunne ændres løbende?

Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
den kan nok sælges for 30-45kr.. Tænker også selv, at den burde være meget simpel at lave.. Det bliver vel næppe mere simpelt..

teksten skal gerne kunne opdateres med jævnt mellemrum.. Det er således ikke nødvendigt, at jeg kan bruge den som om det var min private hjemmeside eller blog, men hvis man kunne skifte nogle af teksterne ud en gang eller to om året, så ville det være alle tiders..

Den kan selvføgelig også laves til Iphone, der eksisterer dog allerede en app lignende den jeg vil lave og den nye app vil naturligvis være i mere direkte konkurrence med denne, hvis den blev udbudt på apple-markedet(og nej, der sker ikke brud på deres ophavsrettigheder og der er ikke tale om kopiering af dem)..

Er der egentlig en lav begræsning på, hvor store mængder tekst en aplikation kan indeholde?
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Harald9000:
teksten skal gerne kunne opdateres med jævnt mellemrum.. Det er således ikke nødvendigt, at jeg kan bruge den som om det var min private hjemmeside eller blog, men hvis man kunne skifte nogle af teksterne ud en gang eller to om året, så ville det være alle tiders.

Det kan man gøre ved at lave en opdatering til selve appen. Ellers skulle man ud i at der skulle være en hjemmeside til dig selv hvor du kunne skrive teksterne ind og appen vil så selv opdatere sig selv.

Harald9000:
Den kan selvføgelig også laves til Iphone, der eksisterer dog allerede en app lignende den jeg vil lave og den nye app vil naturligvis være i mere direkte konkurrence med denne

Der er mange apps der kan det samme... det gælder bare om at lave den bedre end de andre.

Harald9000:
Er der egentlig en lav begræsning på, hvor store mængder tekst en aplikation kan indeholde?

Nej... har downloaded flere spil der fylder 2-300 MB så der er ingen grænse. Men den skal være naturlig at bruge når man læser teksten.

Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for input.

Ud fra hvad du lige har skrevet, så vil jeg helt sikkert lave aplikationen sådan, at den indholdsmæssigt opdateres ved bare at opdatere hele appen.. Vil helt klart være nemmest i henhold til det formål jeg skal bruge den til..

Har fået et tilbud på, at få lavet aplikationen som jeg lige går og tygger på. Det lader jo ikke til, at der er den store interesse for et partnerskab :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)