Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jurist søger app-udvikler/en der gider lære at lave nemme apps

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg har en idé til en app, som jeg ved, der er penge i. Hvordan ved jeg det, jo det gør jeg fordi jeg selv mangler den og det er logisk at andre vil betale for den(folk gør det allerede i andre former end app-formen).. Det er en app rettet mod et specifikt segment af det danske marked(rundt regnet 17.000 mulige kunder p.t. og flere, der kommer til løbende), så det er ikke en app man bliver millionær på, men til gengæld er der i min optik en god chance for at opnå en støt ekstraindtjening på månedsbasis..Det lyder jo godt ikke, så hvorfor laver jeg den ikke selv?..

Ved ikke helt hvordan man gør og har ikke tid til at sætte mig ind i det, da jeg er jurist og har meget at se til.. Jeg har dog den relevante knowhow angående det indholdsmæssige i appen og angående indhold til senere opdateringer.. Jeg ved altså hvad appen skal indeholde, ville kunne tegne hver side. Jeg ved desuden hvor det indhold, der skal være i appen skal komme fra og jeg ved hvordan appen skal bygges op.. Hvis det skulle laves som en hjemmeside, så kunne jeg selv lave det..

Appen skal udformes lidt som et "listeleksikon", hvor man kan scrolle ned over liste med søgeord og når man så har fundet det relevante ord og trykker på det, så skal appen kunne dirrigere brugeren hen til en tekstside.. Det er altså ikke umiddelbart den mest komplicerede aplikation..

Synes du det lyder spændende og kunne du tænke dig at være arbejdshest på projektet eller høre mere om det, så henvend dig endeligt.. Det vil være en stor fordel, hvis du kommer fra Aalborg-kanten, da vi så vil have mulighed for at sætte os sammen..Udgifter og indtægter deles 50/50..


P.S. appen skal udvikles til Androidmarkedet.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05