Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO tilpasning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har lige SEO optimeret Frax.dk

Har jeg overset noget eller er der nogle der har nogle gode råd?

Mvh.

Niclas

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niclas,

Niclas Hedam:
Jeg har lige SEO optimeret Frax.dk

Hvad er det du har lavet? Hvilke dele har du SEO-optimeret og hvordan?

Niclas Hedam:
Har jeg overset noget eller er der nogle der har nogle gode råd?

Jeg har kun lige kigget på dit site i meget kort tid, men umiddelbart kan jeg se at:

1.
Du mangler noget 301 redirect, dit site svarer både med www.site.dk/home, www.site.dk/home/index.php, site.dk/home og site.dk/home/index.php

2.
Dine sidetitler er ikke definerede ser det ud til, de er ihvertfald meget enslydende med teksten på dine menu-punkter.

Stor hilsen
/Brian 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niclas

Jeg kunne også tænke mig at vide hvad du har gjort for at lave SEO på Frax.dk. Herfra ser det nemlig ud til, at du stadig mangler at få styr på nogle helt basale ting.

Først og fremmest er det vigtigt at du sætter dig ned, for at finde søgeord som du vil ranke på, og som det er realistisk at ranke på. Herefter skal du tilpasse dine sider, så disse søgeord fremgår flere gange på siden, i din title og i indgående links til siden (bare for at nævne nogle få ting som du skal overveje). Vil du ranke på andet end lavkonkurrencesøgeord, er du nød til at skrive nogle længere tekster i tilknytning til dine emner - ellers er det op af bakke, hvis du samtidig ikke har stærke indgående links.

Det lader til at du har brugt et meta tag tool, og at det er det som du har opfattet som den primære optimering. Mange af dine tags er unødvendige og kan derfor sagtens skæres fra: (meta name="title" meta name="author" meta name="publisher" meta name="copyright" meta name="revisit"  meta name="abstract" meta name="language" meta name="robots" samt meta name="keywords"). Sidstnævnte er der meget uenighed om nødvendigheden af, men mit råd er at du som nybegynder bruger dine kræfter andetsteds, eksempelvis til at lave en god almindelig title (<title></title> ikke at forveksle med meta title) da denne indgår i Googles ranking, samt at du laver en god og informativ meta des., så du kan lokke folk til at klikke hen til din hjemmeside, hvis de støder på den i Googles resultatlister. 

Mange hilsner

Emil

Fra Hellerup
Tilmeldt 17. Aug 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Midar:

Hej Emil

Hvad skal du have for at lave min hjemmeside om? www.temposecurity.dk

Hej Hamid

Tak for din besked - jeg tror dog at trådstarter vil sætte pris på at vi to ikke laver indbyrdes aftaler i hans tråd, så han kan få svar på sit spørgsmål. Du kan se mere om priser på SEO på min hjemmeside hvis det skulle have interesse.

/ Emil

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:
Jeg kunne også tænke mig at vide hvad du har gjort for at lave SEO på Frax.dk. Herfra ser det nemlig ud til, at du stadig mangler at få styr på nogle helt basale ting.

Jeg brugte en standard manual der bad mig sætte <title> til det samme som menupunkterne samt indsætte <meta> mm.

Og ja, jeg må desværre indrømme at jeg har brugt metatag-tool, da jeg finder meta forvirrende. Hvilke bruger man og hvilke bruger man ikke?

Jeg har fjernet de nævnte meta og opdateret description og keyword. Tak for respons.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)