Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ApS virksomheds lukning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ørbæk
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kender en virksomhed, som har været gået konkurs et par gange, og når de kan se enden, skynder de sig at starte et nyt og lukke det andet.

Og jeg kan se at de er ved at gøre det igen. Men denne gang kender jeg mange som har penge i klemme, som så mange havde i de andre virksomheder.

Kan man ikke gøre noget for at stoppe/lukke dem, både det de er ved at lukke, samt det nye som de lige har startet op, så de ikke bliver ved med at snyde så mange mennesker/virksomheder. For mange virksomheder har det jo hårdt nok idag.

 

 

Fra Næstved
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Fra  Mejsner IT Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Konkursryttere kan man, såvidt jeg ved,  ikke gøre så meget ved, andet end advare mod nogen handler med dem i de nye selskaber de starter op.

 

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Fanebærer:

Hej

Jeg kender en virksomhed, som har været gået konkurs et par gange, og når de kan se enden, skynder de sig at starte et nyt og lukke det andet.

Og jeg kan se at de er ved at gøre det igen. Men denne gang kender jeg mange som har penge i klemme, som så mange havde i de andre virksomheder.

Kan man ikke gøre noget for at stoppe/lukke dem, både det de er ved at lukke, samt det nye som de lige har startet op, så de ikke bliver ved med at snyde så mange mennesker/virksomheder. For mange virksomheder har det jo hårdt nok idag.

 

 

nej normalt ikke, et aps er jo en selvstændig enhed, men du kan lade være og handle med dem

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)