Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website ønskes !

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I forhold til favicon. Så fandt jeg denne, som måske kunne være interessant for dig.

http://www.favicon.cc/?action=icon&file_id=407030

Den skaber lidt ekstra liv.

Mvh Peter

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan ligeså godt stå frem her og kommentere på nogle af tingene - det er mig, der har lavet siden ud fra en virksomheds identitet lavet af en designer (logo, visitkort, farveskema). Deraf kommer også baggrunden; som jeg personligt synes rammer meget godt - men hvis hovedparten er for en lysere baggrund, vil jeg sammen med Frederik kigge på det.

Jeg vil dertil pointere, at siden ikke er færdig endnu. Der er ved at blive flyttet domæner osv. over, og derfor er der endnu ikke taget hensyn til Duplicate Content.

Favicon kommer ligeledes også.

Meta tags udfyldes snart, men der skal formentlig en SEO mand på, der får lov at stå for de resterende SEO-relaterede opgaver.

Vh

Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle de hurtige svar ! flere gode ting jeg ikke havde tænkt over, eller slet ikke vidste. Alle sammen meget brugbare, igen tak.  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

kontakt siden et google map kort derved hurtigere at se hvor i køre ud fra

titlen ville jeg udnytte lidt bedre husk ikke mange søger på google med ordret velkommen så i den titlen ville jeg sætte et andet ord og husk google viser nu op til 70 tegn så udnyt det.

forklare på siden hvad er opmuring  med mere ,dog tror jeg et lille billedet ud fra hver ting i tilbyder ville forklare en del , dette vil jo sådan også fungere som referencer imens i forklare jeres service især vis det viser i aktive laver de forskellige ting med billeder og tekst og gerne en lille film.

social medier de er altid vigtige de kan også fungere som referencer lad jeres kunder give respons der selvfølgelige husker alle facebook men da google plus betyder noget i google så er det bare med sætte også det på siden .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med flere af de andre i baggrundsfarven: Den er kikset!

Mht. de skiftende billeder, så synes jeg, at det på en eller anden måde er ok, fordi billederne skifter i tilpas tempo og med en god overgang.

Du kan evt. gøre det, at du får de skiftende billeder ændret til et stort banner, der går fra venstre med dit logo og teksten Helsingør Murerservice mod højre til billederne.

Du skal have ændret fonten - ved ikke, om det er det samme i IE, men jeg bruger Chrome, og her står teksterne under Kontakt Os og Velkommen med Times New Roman, og det er kikset.

Nogen nævnte referencer. Jeg synes mere, der mangler en side "om os", der fortæller, hvem Helsingør Murerservice er, hvem er ansat og lidt om dine/jeres kompetencer.

I formularen på siden Kontakt os, er det nødvendigt at brugerne skal indtaste både navn, adresse, email OG telefonnummer? Kunne du udelade fx adresse for at gøre det nemmere for brugerne?

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul, bruger du et gammelt styresystem? Jeg forstår ikke, hvis du ikke kan tage fonten "Candara", men jeg skal da undersøge det. Den accepteres hos mig i alle browsere (men den er selvfølgelig også på min computer) - men jeg troede den var standard. Det bliver fixet...

EDIT: Adresse og tlf. nr. er ikke længere et krav.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)