Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fortryder mit valg af Cloud server

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tom Frank Christensen:
no offence, men de har godtnok håndteret det her ringe...

uddrag fra version2

"I modsætning til Netgroups enterprise-miljø, der er redundant efter alle kunstens regler, er cloud-miljøet altså et billigt alternativ, tænkt som en nem måde at få en test-server op at stå, forklarer direktøren."

Man må vel formode at direktøren kender det produkt de sælger

Synes da så at det er lige smart nok at meebox og andre som sælger dette "legetøjs testmiljø" videre som om at det er en "golden enterprise superløsning som selv TV2 og Zulu med 99.95% oppetidsgaranti" bruger, jeg mener, bruger man TV2s logo på bestillingssiden som en "marketing parameter" er det jo at bøje sandheden lidt....

 

 

 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren: Nu ved vi vel ikke om TV2 News som er brugt som logo på salgs siden har en test server til at stå ved Meebox - gør vi?

Det er sikkert de ikke har deres news.tv2.dk der ... 

Fra København
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frank: hvis de kun har deres test servere der vil jeg mene at det forretningsetisk er umoralsk at reklamere med det. med hensyn til cloud vs fysiske servere så kan man lave en virtuel mini cloud som ligger i forskellige centre hvor man ikke er afhængig af større udbyderes børnesygdomme.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Escape Hosting:
Frank: hvis de kun har deres test servere der vil jeg mene at det forretningsetisk er umoralsk at reklamere med det.

Jeg skriver det her for at lukke den diskussion og jeg vil ikke gå i yderligere detaljer med det: Der er ikke tale om test-miljøer, men derimod produktionsmiljøer for dele af deres aktiviteter for begges vedkomne.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvordan kommer man fra snak omkring cloud, redundans og nedbrud til kritik af meebox på områder der ikke har med tråden at gøre?

det er ikke meebox/anders' skyld serverne er nede så spar på energien eller gå efter dem med ansvaret.

Tilbage til tråden:

Jeg har også fået indtryk af netgroup (på deres site) at deres cloud løsning var et billigt alternativ til produktionsmiljøer. så det undrer mig meget med den udtalelse direktøren kommer med. 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)