Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Emballage og indpakning

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har været kreativ og fundet på et nyt behov samt løsning på behove i et køkken. Det er en mindre genstand som jeg vil prøve at sælge til IMERCO.  

Det er første gang jeg skal udfører en af mine ideer i praksis, set med handelsmessige øjne. Skal jeg sørge for en lækker embalage/indpakning inden jeg fremviser ideen, og er der nogen der kender til embalage og indakning som kan råde og vejlede mig en smule?

Håber i har 2 mnuter til at hjælpe

 

God aften

VH

Mark L. Pedersen

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det med at fremvise et nyt produkt er spændende, det er mange ting du skal være opmærksom på.

Kan det tænkes at dem du viser idéen/produktet til kan "stjæle" idéen, og lave det selv?

Det med emballage, ved ikke helt det er ikke billigt at lave en prototype af emballage, og måske vil din kommende kunde ha deres egen emballage.

Du må bare sikre dig at du har rettighederne, inden du går i krig med de store

Fra Valby
Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

tak for responce.

Jeg har tænkt i de baner, men med min økonomiske situation er det for meget bremseklods at frygte for usikkerhedder.

Dem jeg skal sælge til er sælgere og ikke producenter, så det er nærmere konkurenterne jeg skal frygte hvis jeg kan få min ide på hylderne, men så må jeg tage den der fra:-)

Har du begreb om hvem jeg kan få til at hjælpe med emballage, hvis dette måtte blive et krav fra købmandens side?

vh

Mark

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan måske hjælpe dig med emballage,sender dig lige en privat besked

Fra Kolding
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 83
Fra  Emballage Bureauet Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Jeg er sikker på, at vi kan hjælpe dig! Emballage Bureauet laver både den fysiske formgivning af emballagen, det grafiske layout, prototyper og 0-serie.

Så jeg vil gerne høre mere om dit produkt, som vi også kan give sparring på i forhold til afsætning, prissætning, produktion, beskyttelse mv.

ring / skriv

Dan Kjærsgaard
Emballage Bureauet ApS - 60609144 - www.embu.dk

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan

Jeg er ved at starte min egen virksomhed og her skal jeg sælge kosmetiske produkter. Jeg leder efter nogle der kan hjælpe mig med emballage og etiket design, det grafiske layout., prototyper, osv.... Er det noget I kan hjælpe mig med? Mit nummer er 26858561. Det víl være perfekt hvis du ringer til mig så vi kan tale nærmere om opgaven og se om dette er noget I kan løse for mig eller ej.

Jeg håber på at høre fra dig,

Mvh

Flora Nasab

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Fra  Dorte Winther Worldwide Sales & Marketing Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark.

Send mig en mail med lidt flere oplysninger omkring produktet til dorte.winther@stofanet.dk.

Så skal jeg guide dig så godt jeg kan. :-)

Mvh Dorte Winther

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)