Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger en god og billig programmør til website

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

BBT:
Tror ikke der nogte nyt under solen i denne opgave, så håber på hurtig hjælp .

Du kunne også have sagt du skulle have bygget et nyt hus, ligesom det der står i Rødovre.

Jeg vil gerne lave dit site, gider du ordne noget hus for mig ?

Kære BBT (og andre)

Når I skal have lavet en opgave, så prøv kom bare lidt mere ind på hvad I vil.

Jeg fik en forespørgsel i går om et site der mindende om et andet site, vi kunne kalde det for amino, Sitet skulle kunne det samme men ikke have samme funktioner eller ydelser.............. okay..... jeg bad personen komme med et flow eller tage sig lidt tid til Skype, men så ville han videre i sin søgning og jeg sparede en masse tid.

Jeg ringer jo heller ikke til en maler og spørger om han kan male et hus, uden sige hvor det ligger eller hvor stop opgaven er.

Så prøv når I skal have lavet en opgave, tænk på et hus ; hvordan ville du forklarer maleren den opgave han skulle give en pris på.

God søndag til alle.

Mvh

HH

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

han har da fortalt ca hvad han ville have

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Provins:
han har da fortalt ca hvad han ville have

Jeg bruger mit snart berømte hus et sted i Røvover igen, nej han har ikke fortalt hvad han vil.

Skal væggene males 1 eller 3 gange, skal det være mat eller højglans.

Jeg har ikke tænkt mig byde på opgaven da vi pt er mere end booket, men det var blot et godt råd hvis BBT vil have nogle seriøse bud.

Mvh

HH

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

En simpel side i stil med dba.dk? Ja, det kender jeg da en gut, der gerne vil lave.

Han siger, at der netop nu er 50% rabat og deadline er sat til: om ikke så længe.

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej trådstarter. Jeg sælger denne side som er en auktionsside. Det er nok ikke helt ligesom DBA men den kan altid tilpasses til at der ikke er auktioner, men kun annoncer :)

Send en PM for mere info.

linkhttp://www.auktionssiden.dk/

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Greve
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

ok kræver nok en bedre beskrivelse :-)

Jeg vil lave et site/ samlet forum indenfor et område hvor jeg har et bredt netværk. En funktion (blandt en del andre) er som dba :-) ja det lyder nok lige lidt i overkanten, men jeg ønsker et simplet marked hvor man (gratis) kan oprette sig som bruger og tilføje sine brugte vare til salg

Her et eksempel:

John hansen har en brugt læder-fodbold fra 1984 som han gerne vil sælge. Han opretter sig som bruger ( med navn , adr, og kontakt info) herefter lægger han sin fodbold til salg( med data på bold, årstal, pris, farve osv).

Ole Jensen drømmer om en læder-fodbold og kommer på dette site og går ind på vores "simpel marked" her søger han efter en læder-fodbold, og finder John Hansens fodbold hvorefter han ringer til John og laver en aftale med køb.

Tak for jeres svar...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)