Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kundeklub udsendelse af nyhedsmail til 500+ medlemmer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Helsinge
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Er der nogen af jer der kender en god leverandør af en mail hvor jeg kan sende det samme nyhedsbrev til 500+ medlemmer af min kundeklub på en gang?

Uden at mailen straks tror at jeg spammer folk- hvilket jeg udemærket forstår at diverse steder jeg har prøvet tror, da et automatisk system jo ikke kan vide at folk frivilligt har meldt sig ind og dermed givet mig tilladelse til at sende dem nyhedsmails...

 Jeg har i forvejen et ganske godt kasse+lagersystem+kundeklub modul fra DDD Retail. hvor lageret og intigreret med vores webshop på Miinto.dk- derfor er jeg kun interasseret i en eneste ting. og det er en mail der kan klare at sende til 500+ på en gang, har søgt som en gal på nettet.. men alt jeg kan finde er pakkeløsninger med en masse andre ting inkluderet jeg skal betale for- som jeg jo har i forvejen.

På forhånd mange tak for hjælpen

Mvh. Mathias Søndergaard

Moss mode & lingeri.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Der er gode muligheder i MakeNewsmail.dk som udelukkende er nyhedsbreve, der bliver udsendt, hvor du selv kan gå ind og lave noget ved dem eller bruge de mange og vidt forskellige skabeloner, der findes.

Tag fat i Martin Leinstein herinde, han kan hjælpe dig med det...

Mvh
Carsten 

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Fra Helsinge
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit hurtige svar

Da det faktisk er et akut problem vi står med.

Fra Helsinge
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et enkelt spørgsmål med hensyn til Mailchimp

 

Når jeg skal oprette er jeg i tvilv om det skal være med min egen nuværende mail.. eller om det evt. er det jeg ønsker min mail hos dem skal hedde??

 

Det er vigtigt for mig at vores firmanavn ingår i mailadressen jeg sender fra så medlemmerne af vores kundeklub kan genkende os på navnet når de får en nyhedsmail.

Udover det- så lyder det som præcis det jeg har brug for.. så tak for linket

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 06:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Under oprettelsen kan du bruge hvilken som helst email adresse.

Du kam oprette flere forskellige email lister på din konto og de kan alle sammen reelt have forskellige afsender email adresser uafhængigt af den email adresse du brugte i oprettelsen.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :

ring til Kim fra mailplatform.dk han kan hjælpe og du får en fantastisk service ;-) 

Vh Jimmi

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)