Hej Jannik Raun
Gennem 5 til 6 år har jeg arbejdet med VISMA og Zpider på bruger niveau. VISMA er et fleksibelt produkt med en lang række fordele og muligheder. Produktet kunne måske blive noget af det bedste i verden, men VISMA har en stor svaghed. VISMA er ikke særlig god til at informere om erfaringer med softwaren i de forskellige versioner og de er heller ikke gode til at svare på mails omkring problemer. Her tænker jeg ikke på de udmærkede og dyre konsulenterne men på VISMA i Herlev og Norge. Vi mangler simpelthen et forum hvor vi almindelige brugere kan udveksle erfaringer med softwaren og delvis hardwaren. Det gælder både VISMA og Zpider. Med hensyn til dit lagerproblem ved jeg ikke hvor længe og hvilke versioner du har arbejdet med. Det kan betydning for fejl i lagersaldi, hvis det er det det er dit problem. Vi kan håbe at der er brugere af VISMA og Zpider der har tid og energi til af skabe et forum, hvor vi kan mødes uden det koster penge til konsulenter. Evt. kan vi fysisk mødes 1 til 2 gange årligt, hvor vi kan udveksle de mange gode erfaringer og de kostbare dårlige erfaringer. Hilsen Zpiderman |
Hej Zpiderman
Det er lige præcis det jeg efterlyser - et forum, hvor almindelige brugere kan "snakke" om daglidags brug, tips og tricks, håndtering af problemstillinger etc.
Jeg vil undersøge lidt omkring mulighederne, og så vil jeg gerne arbejde for at stable noget på benene.
Mht. lagerproblemet er det af et omfang som hverken vi eller vores leverandør kan gennemskue, og det er efter sigende sendt videre til Visma. Vi ser dog et problem i at vi som bruger, skal betale konsulenter for at rapportere om fundamentale programfejl, som de alligevel ikke kan løse.
Tak for dit indlæg!
/Jannik