Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en etnisk mangfoldig virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle amino-medlemmer.

Jeg er lidt usikker på, om det er her jeg skal henvende mig. Men det er vel bedre at prøve, end at lade helt være.

Jeg er i gang med min kandidatafhandling, der omhandler etnisk mangfoldighed i de danske virksomheder. Jeg har på baggrund af forskellige rapporter, dannet mig et overblik over danske virksomheders anvendelse af mangfoldighed. Flere undersøgelser viser, at virksomhederne ikke er særlige mangfoldige, når det gælder etnicitet. Samtidig viser analysen, at der er et stort potentiale i målrettet implementering af etnisk mangfoldighed.

Hovedformålet med afhandlingen er at undersøge de forskellige mangfoldighedsstrategier og deres betydning for vidensdelingen og interaktionen i etnisk mangfoldige organisationer. Dette med henblik på at analysere og beskrive de muligheder der er forbundet med anvendelsen af menneskelig forskellighed som ressource. 

Derfor, grunden til jeg skriver, søger jeg nogle mangfoldige virksomheder, hvor jeg har mulighed for at interviewe ledere og medarbejdere. Jeg har forsøgt med mange virksomheder, dog uden held :(

Håber nogle af jer kan hjælpe - eller kender nogen der kan hjælpe. 

Mvh. 
NT 

Tilmeldt 8. Apr 10
Indlæg ialt: 76
Fra  Grønborg Revision Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv sygehuspersonale

Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Må jeg spørge hvorfor du lige præcis vælger sygehuspersonale? 

Tilmeldt 26. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har læst analyser og undersøgelser om emnet, men kan ikke selv finde på virksomheder til interviews? - Så må det være meget lidt du har læst om emnet...

Mc Donald's
ISS
Microsoft
Dansk Supermarked 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)