Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2D spil specielt til DIN hjemmeside!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære med Aminoer! :)

Vi er to drenge som går med tanken om at starte egen virksomhed op, men inden vi begynder vil vi gerne høre jeres feedback på idéen.
Vores plan er, at vi udvikler nogle spil - primært i 2D - som kan bruges på en virksomheds hjemmeside, webshop eller blog.
Spillende bliver specielt tilpasset efter hver enkel virksomhed. Det vil altså sige, at en virksomhed vælger et spil fra vores "produktsortiment" og får også selv indflydelse på layoutet af spillet - det vil sige, at virksomheden frit kan vælge mellem et specielt antal af figurer (Helte, bosser og monstre) samt layout.
Planen er, at spillende skal have en længe på omkring de 3 minutter, og med i spillet får virksomheden sit navn, logo samt link til hjemmesiden (alt dette er "fortalt" i indtroen til spillet) - så spilleren altid er klar over, at dette spil tilhøre den pågældende virksomhed.
Udover dette vil der også være et scoreboard så spillet også kan bruges til at afholde konkurrence, markedsføring eller bare til, at fastholde en potentiel køber på ens hjemmeside lidt længere.

Idéen er stadig under udvikling, men vi vil meget gerne høre hvad I synes om idéen!

Venlig Hilsen

Rommi&Co :-) 

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen er fed. Sådan noget kan jo normalt godt løbe op, både i tid og penge.

Har I nogle eksempler på hvilken slags 'skelet' spillene tænkes bygget op over?

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ducata, tak for dit hurtige svar! 

Altså planen er, at spillende bliver opbygget i html. Spillende som vi på nuværende tidspunkt har i tankerne er et skydespil, hvor spilleren bliver invaderet af "monstre" og det går så ud på, at dræbe så mange så muligt for at til sidst møde bossen. Vi vil selvfølgelig gøre alt for, at spillene er tilpasset vores kunders behov, så der vil selvfølgelig ikke være blod eller andre effekter som kunne sende et forkert signal - alle spillende er altså meget børnevenlige.
Derudover går vi også med tanken om et tower defence samt et spil ligende Angry Birds - dette er dog langtfra sikkert endnu :-) 

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre som har en mening om idéen? :-)

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan godt lide idéen, hvis spillene er nogenlunde "unikke" fra gang til gang - jeg tror, det kan være god markedsføring og som nævnt, en mulighed for at holde brugerne hængende.

Vh

Christian

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det er en god ide, dog vil jeg sige at det er meget afhængig af prisen

Vh Jimmi

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Rommi&Co:
Idéen er stadig under udvikling, men vi vil meget gerne høre hvad I synes om idéen

 

Fin ide, jeg har nogle spørgsmål om spille muglighederne hvis i kontakter mig så vil jeg gerne uddybe det, da jeg ikke kan gøre det her.

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen! 
Tak for jeres svar. Vi sigter selvfølgelig efter, at gøre det så unikt så muligt for hver enkel virksomhed. Vi har dog bestemt os for, at vi allerede for start har designet nogle figurer (Monstre, helte og bosser) samt baggrunde som virksomheden frit kan vælge imellem. Dette har vi valgt, da vi på den måde kan gøre prisen mindre for vores kunder. Vi vil dog sørget for, at introen (der hvor spilleren får sin "mission") hos hver enkel virksomhed er unik :-) 

Fra Odense
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Pineswine Clothing I/S Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig en pissefed ide - hvad regner i med at tage for sådan et spil - bliver det flashbaseret?

Medejer af Pineswine Clothing I/S: www.pineswine.dk

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Rommi&Co:

Hej Ducata, tak for dit hurtige svar! 

Altså planen er, at spillende bliver opbygget i html.

HTML!:O Siden hvornår er man begyndt at kunne lave spil i html?:P

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)