Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det rette plugin til Joomla, eller opgave til programmør?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står og skal lave en hjemmeside hvor kunderne kan bestille flere varer i en ordreformular. Varelinjer og ordretotal skal fremgå og opdateres live ved valg af produkter. Til sidst skal ordren godkendes af kunden, og en mail skal afsendes til mig, samt til en ekstern partner afhængig af hvilket postnummer kunden indtaster. Jeg søger en extension til Joomla der kan lave dette, da jeg selv kan lave det grundlæggende arbejde på selve siden. Alternativt søger jeg en programmør der kan lave denne funktion fra bunden til en god pris. Er der nogen der kan hjælpe mig med en af delene?

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Kan du ikke bruge VirtueMart? Eller forstår jeg ikke dine krav rigtigt?

Mvh Mikael

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael.

nej virtuemart er for avanceret. Det skal være en simpel mailformular, dog med det lille twist at den skal sendes automatisk til den eksterne partner afhængig af postnummer. Noget lignende jotform.com

Fra Minsk
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 04:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen

Jeg har en indisk programør, som kan løfte opgaven!

Han er billig og effektiv, så hvis jeg ikke skal foretage mig noget for kvalificere kommunikationen, så videregiver jeg gerne hans kontakt information.

Mvh.

Rasmus Vinter Sørensen, 36 96 47 33

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus, det lyder spændende. Vil du sende mig en mail. B.petersen89@gmail.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)