Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nets/euroline + 3D secure

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og roder med at udfylde det her skidt.

Min tanke var at have Nets til Dankort og Euroline til alt andet.

Men på Euroline står der man SKAL have 3D secure, af uvisse årsager bryder jeg mig ikke om det selv. Derfor vil jeg gerne betale mig fra det... hvis Nets tilbyder uden... som jeg troede...

Men nederst på deres side står der de også har det - så spørgsmålet er, er det tvunget alle steder nu til dags? Eller er det kun på mastercard-delen?

Fra København
Tilmeldt 15. Oct 11
Indlæg ialt: 24
Fra  GADRR Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kører også Nets på dicocopenhagen.com. Der har vi selv mulighed for om vi vil påkræve kunderne 3d secure eller ej. Vi har f.eks. bestemt at vi i Danmark + resten af EU kører uden 3d secure, hvorimod England, hvor vi har oplevet "falske" kunder, har valgt at kunder, skal benytte sig af 3d secure, for at kunne få godkendt betalingen. Vi kan selv dele det op helt ned til hvert land i verdenen.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger Swedbank til "alt det andet", og de har ikke noget krav om at vi skal bruge 3D Secure.

Vi bruger dog alligevel 3D Secure til visse betalinger, men det er som nævnt ikke et krav. Så kig evt. på swedbank.dk

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kedeligt... så jeg er tvunget til Nets hvis jeg vil have mulighed for at undgå 3D secure.

Swebank's "vi viser ikke priser" er ikke tiltrækkende.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

MartinDr:

Kedeligt... så jeg er tvunget til Nets hvis jeg vil have mulighed for at undgå 3D secure.

Swebank's "vi viser ikke priser" er ikke tiltrækkende.

Det er jo op til dig selv, om du lader dig afskrække af at de ikke har priser online. Det tager ikke andet end et opkald eller 1 - 2 mails at finde ud af hvad det koster. De baserer priserne på individuelle aftaler, hvilket jeg ikke umiddelbart selv har noget problem i.

Oprettelsen er i hvert fald langt billigere end hos Nets / Teller, jeg kan ikke huske om der er forskel på de øvrige priser.

Det der afgjorde at vi valgte Swedbank fremfor Teller var, at vi har pengene stående på vores konto efter to dage, uden at det koster ekstra. Samme service hos Teller er (også) noget man betaler for, bortset fra at der går en uge før man har sine penge. Ellers er der ca. 30 dages ventetid på pengene.

Vær dog opmærksom på at Teller som standard har ugentlig afregning, og at det koster dig yderligere 1% at have denne "service". Dvs. du skal gøre noget aktivt for at lave det om til 30 dage og dermed gratis, hvis det er den løsning du ønsker. At det skulle være mere tiltrækkende end at lave en individuel aftale, er selvfølgelig en smagssag.

Vi har det bedst med at vores penge står på vores konto, og at det ikke skal koste ekstra :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)