Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pingvin update fra Google igen (26 maj 2012)

Side 6 ud af 13 (127 indlæg)
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.seo-danmark.dk:

Hej Thomas Sørensen 

vil du købe Negativ SEO  for hvis det er det nye så er jeg sku Expert
af højeste kaliber   /  

Nikolas D

Nej tak. 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jimi Hove:

Hej Mikkel,

Jeg har nu set nogle sider som ret sikkert har fået penalty fra d 24 april af, og det er på sideniveau, og ikke på domæneniveau. I øvrigt med en linkprofil som er stort set identisk med de konkurrerende sites, så hvis det var linkværdi der blev fjernet, skulle det fjernes fra alle de andre også. Siden røg fra side 2-3 stykker til side 50 overnight. Men som du siger så kan der være noget penalty, og hvis det var en fejl, glæder jeg mig til at se den nye version som lige er kørt igennem

Det har jeg også oplevet, men der synes jeg også tidligere flere gange at have set disse penalties der primært virker til at være filtre på enkelte søgeord på enkelte sider. De kan kendes ved at man slet ikke ranker sin landingside på det specifikke søgeord, men at andre sider på ens eget domæne derimod ranker før denne, men selvfølgelig meget dårligere. Efter min opfattelse oftest afledt af for mange ens ankertekster.
Så er der den anden type hvor der ikke sker nogen direkte filtrering på søgeord, men man bare har mistet placeringer men stadig ranker for den målrettede landingside, det jeg tror er Penguin. En ret stor forskel efter min mening da førstnævnte søgeordsfilter er rigtig svær at slippe af med.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

@Thomas du skal nok læse en gang til hvad jeg skriver, for du kommenterer på det modsatte af det jeg skriver.

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

I bliver nødt til at forstå forskellen på en straf og en filtrering, hvis I vil løse de problemer i kan løbe ind i. For det er fundamentalt forskelligt. Det gælder ikke bare for Penquin, men for SEO generelt.

Penquin ER ikke en straf - det ER en filtrering, og som sådan er der ikke nogen straf som kan fjernes. Det hjælper derfor heller ikke at bede Google om at genvurdere et site, som I mener er ramt negativt af Penquin. Uanset om I måtte have ret i, at I er ramt urimeligt, så KAN redaktørerne på Google ikke fjerne det (for der er ikke en straf at fjerne) - det er først når (og hvis) at Penquin som helhed justeres, at I vil kune opleve at blive mindre ramt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel deMib Svendsen

Hvad siger du til det her så 

Ok så får i den - hvordan snyder man google -  pingvin UPDATE

man tager Hrefer 3.8 og XRumer 8   


Til Jer som ikke ved hvad Hrefer 3.8 er  så er det til at Linkscape efter links på google og bing m.v

man kan sorter links og sites   -   eks efter Pagerank eller domain extensions eks .gov .edu og land

På den måde få jeg kun de bedste links fra google.com/ dk / se /no 

eks alle site med PR 7 i DK eller  med  domain extension  .edu   så laver vi kun 50 links  per uge på de bedste website i verden

Mikkel  jeg Tænker du må kende disse to super Appz fra RUSLAND    -  det jeg er mest imponeret over  -  det er umuligt cracke eller kopier, de har en af verdens bedste kopibeskyttelse på deres software     -   de kan bare  det der pis de  russer


Jeg vil lige give jeg et lille app mere det her er virkelig vildt men er ikke nemt,  det kan lave 10.000 twitter/facebook/google+ profiler med links :-) auto

men jeg vil lige sige til alle det er  ( advanced user only )  -   DET ER IKKE NEMT

http://zennolab.com/en/products/zennoposter/  Denne app overgår dem alle   ??  ( Advanced user only )

er ikke stiv staver bare af lort til


Nikolas D   

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

@seo-danmark

For din egen skyld, så sluk computeren indtil du blevet ædru mate :)

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

I bliver nødt til at forstå forskellen på en straf og en filtrering, hvis I vil løse de problemer i kan løbe ind i. For det er fundamentalt forskelligt. Det gælder ikke bare for Penquin, men for SEO generelt.

Penquin ER ikke en straf - det ER en filtrering, og som sådan er der ikke nogen straf som kan fjernes. Det hjælper derfor heller ikke at bede Google om at genvurdere et site, som I mener er ramt negativt af Penquin. Uanset om I måtte have ret i, at I er ramt urimeligt, så KAN redaktørerne på Google ikke fjerne det (for der er ikke en straf at fjerne) - det er først når (og hvis) at Penquin som helhed justeres, at I vil kune opleve at blive mindre ramt.

Hvis det du siger er rigtigt, så kan jeg gå på fiverr.com og købe 20.000 links. Hvis de 19990 links er uden værdi, så får jeg stadigvæk værdien af de 10 links. Det kan jeg ikke få til at hænge sammen, da en lang række sites oplever, at de efter at have købt disse links falder i ranking. 

Kan du uddybe? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du at linkbuilding er for sjov  ???    Tænk lige over det engang til -  russisk software som laver backlink´s

Jeg har fået masser på side 1 på et par dage bare  ved at lave backlink´s  på dit keyword og man laver ikke 20.0000 links man laver 500 og 100 + 400 + 50 + 300 over en uge eller to, og så virker det super med SPAM LINK´s    det er måske lidt dumt at købe 20.000 links på en hjemmeside, man skal lige tænker over hvad man gør og laver med sit website..:

nu kan jeg høre du ikke kender Hrefer 3.8 og XRumer 8

de har opfundet backlinks, eller blackhat SEO    -   de fleste ( SEO ) folk kender disse værktøjer ud og ind

som har skabt gode resultater for mange hjemmesider på google, yahoo og Microsoft bing.

Nikolas D

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 155
Fra  Loco Media Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
@ Mikkel

Hvad så med "unaturlig linkprofil" sites (dem med besked i webmaster tool'et) - er det straf eller filtrering?

Eller spurgt på en anden måde - kan man få genvurderet disse sites?
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Loco:
Hvad så med "unaturlig linkprofil" sites (dem med besked i webmaster tool'et) - er det straf eller filtrering?
Eller spurgt på en anden måde - kan man få genvurderet disse sites?

Det er stadig filtrering.
Alt efter hvor stærke linkprofiler dine konkurrenter har kan det godt tage et pænt stykke tid at få genvundet. Du skal jo have opbygget nogle mere naturlige links (eller det der ligner), som er nok til at konkurrere.

Side 6 ud af 13 (127 indlæg)