Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I hvilke omgivelser tænker du bedst?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sad for sjovt og tænkte på hvilke omgivelser I bedst tænker i. Altså hvor der er frit flight på tankerne, og idéerne vælter frem.

Personligt er mine omgivelser lidt spøjse, da 85% af alle mine idéer jeg har fået, er kommet -- ude på et badeværelse. Mine seneste påfund med diverse hjemmesider, produkter som jeg vil skabe og meget mere, er blevet tænkt ude på et badeværelse. Selv vandenergi, en idé jeg stadig leger med, kom pga et rør jeg så på et badeværelse. Jeg håber bare ikke jeg bliver nødt til at indrette et kontor efter et badeværelse. Skype-BigSmile

Så hvad med jer, hvor tænker I bedst? 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant :)

Jeg tænker og afstesser allerbedst foran min computer :)

Det er her det hele sker for mig.

Yes

/Martin

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får faktisk de fleste af mine idéer når jeg er på vej et sted hen. Om det så er hen til en ven eller ned i centeret, så kommer idéerne bare Stick out tongue

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:
Jeg tænker og afstesser allerbedst foran min computer :)

Heldigt. :P Jeg har adgang til alt ALT for meget på min computer (og så blandt en gang rod :S), så jeg tænker rigtig dårligt ved computeren. Det er lidt ærgeligt, når det er ved en computer jeg gerne vil arbejde Confused 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 8. Apr 10
Indlæg ialt: 76
Fra  Grønborg Revision Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:
da 85% af alle mine idéer jeg har fået, er kommet -- ude på et badeværelse

 

Jeg har det på samme måde Big Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Under det varme vand fra bruser eller når går tur med hunden sent om aftenen 

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

når jeg strækker ud efter en hård gang træning blandt andet går jeg meget til pole dans

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 03:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort set alle mine idéer kommer når jeg går tur, da jeg får frisk luft og ikke er i nærheden af andre mennesker. Det er på den måde, at jeg bedst får løb for mine tanker :-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Samme her.

Bor lige ned til en stor sø, som man kan gå rundt om, man går i skovkanten langs søen og kigger ud, det er helt fantastisk.

Man bliver ikke forstyrret af telefonerne, man bliver ikke distraheret af at kigge på hjemmesider, man lader bare ideerne komme til én stille og roligt. Det giver en masse overskud, for man befinder sig i en atmosfære af frihed og følelsen af frihed er ige præcis hvad mennesket og iværksætteren stræber efter som et af vore hovedmål i livet.

Man får lov at tænke alle de sjove tanker, dem der motiverer én til at komme videre hele tiden, både når man har udfordringer og når man vil tænke stort.

Nå, men nok poesi for idag. Det er søndag og vi skal gøre klar til en fantastisk uge, hvor vi skal have succes!

 

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes mine bedste ideer er kommet på ferier, løbeture eller når jeg er støt på et problem jeg synes kunne løses på en ny måde

Jeg tror det vigtigste er at man er afslappet, forstået på den måde at ens tanker får lov til at flyve afsted på f. eks løbeturen.

Mvh

Morten

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)