Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksporter dokument som PDF?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Men allerhelst ville jeg gerne kunne lave et PDF som bestod af flere forskellige dokumenter som lå på serveren...

Altså at dok1.doc, dok2.doc og dok3.doc bliver til dok.PDF....

Ved godt jeg ikke lige fik forklaret det særlig godt, men det er det der er tanken..

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan lade sig gøre at konvertere ODT/DOC/... til PDF-filer 'on-the-fly'

Jeg håber at du bruger OpenOffice (ODT) fremfor word, da en del af konverteringen gå tabt fra word-filer.

Send mig privat besked, så kan vi tale om detalierne.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 06-06-2007 11:43:31 Forfatter: VistiK Det jeg gerne vil er at danne en PDF ud fra en dokument der dannes dynamisk!

 

Hvordan bliver disse dokumenter dannet. Spørgsmålet er ikke om det bedre kunne betale sig at lave PDF dokumenterne direkte istedet for at lave dem i Word/OO.

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er noget som brugeren evt. selv uploader, så derfor kan man ikke være sikker på at det bliver uploadet som PDF....
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej VistiK
Jeg har lige udviklet sådan en funktion til SøgeoptimeringsRapporten. Her bliver hver rapport genereret som en personaliseret PDF fil  der indeholder skjulte koder i dokument teksten.

Herved er det muligt at spore hvor teksten kommer fra, hvis der skulle dukke en ulovlig kopi op på nettet en gang.


Systemet trækker data fra databasen og en html fil, men vil kunne ombygges til at trække data fra word.


Systemet er udviklet i .ASP hvis det skulle have interesse.

Mvh, Christian

 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)