Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du hjælpe mig med familiens ferie?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Juelsminde
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 152
Fra  7 of diamonds Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Ved ikke om jeg er i det rette forum, men hvis ikke er der vel en som kan flytte tråden?

Familien har ferie i næste uge og jeg søger muligheder af aktiviteter rundt omkring i landet - hovedsagelig jylland/fyn eller måske endda i nord Tyskland?

Grunden til at jeg skriver her, er at jeg tænkte om man kunne lave nogle byttehandler, eller om der var nogle som kendte nogle sjove ting som ikke koster alverden.

Det kan både være endags ture samt med overnatning.

Hvad siger I - er der hjælp at hente? Det kunne være med overnatning, fribilletter og alt muligt andet.

Vi er 2 voksne og 2 børn på 5 og 7

På forhånd tak for hjælpen!

Palle P

Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Palle,

Jeg har i dag lavet en auktion på vores feriehus ved Faaborg - Startprisen er meget attraktiv - Se her om det er noget for jer:

http://kortlink.dk/b4en

Vh

Claus

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Jannie Andersen Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad med en dag på Himmelbjerget? Evt en tur forbi Kloster Mølle, som ligger 10 - 12 km der fra. Det er et gammelt munkekloster, som senere er bygget om til en papfabrik og nu er der udstilling af hvordan der blev lavet pap og strøm. Meget spændende og flot natur, hvis man er til sådan noget.

MVH

Jannie

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Palle.

I hvide Sande er der 3 Schelters ned til vandet med bålplads og fint toilet. Det er super hyggeligt at overnatte dér! Jeg gjorde det sidste år, med mine to drenge, på 4 og 6 år. 

De kan bookes inde på nettet eller telefon, men ellers møder man bare op og efter kl. 17.00 er der frit valg. Altså kan de bookes indtil kl. 17.00 og derefter er de ledige igen.

Dbh

Michael Haahr
Maler-maling.dk 

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

CD:

Jeg har i dag lavet en auktion på vores feriehus ved Faaborg - Startprisen er meget attraktiv - Se her om det er noget for jer:

http://kortlink.dk/b4en

Den er stadig meget attraktivt. Ærgeligt at jeg har arbejde tirsdag og eksamen fredag! Øv. Øv.

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 148
Fra  NemTilmeld.dk Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skovtur er også en mulighed.

Fra Vejen
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Medarbejderferie Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Palle

Du er velkommen til at kigge på Medarbejderferie.net om der er noget I kan bruge.

Når i har fundet noget er du velkommen til at sende en mail på bll@medarbejderferie.dk . Så skal jeg se hvad jeg kan gøre. I Nordtyskland kan jeg anbefale Ostseebad Damp eller Weissenhauser Strand i Danmark kunne i prøve med Days Marina Fiskenæs ved Gråsten eller Vejlsøhus ved Silkeborg som ligger ved siden af ferskvandscentret AQUA.

Håber der er noget I kan bruge og at I får en god ferie.

MH

Bernt

Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

CD:

Jeg har i dag lavet en auktion på vores feriehus ved Faaborg - Startprisen er meget attraktiv - Se her om det er noget for jer:

http://kortlink.dk/b4en

Det kan jeg se, at det var Smile

/Claus

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)