Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp hjælp - problemer med upload af facebook billeder?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Her på det seneste har jeg oplevet mystiske ting på vores facebook profil. Når vi uploader et billede (har kun oplevet det sker om aftenen), så uploades det godt nok på vores facebook wall, men det er ikke altid, at det vises på vores egne personlige profiler, og derved sikkert også på andres. Af og til får vi få likes, så det må nå ud til en lille gruppe af dem som synes godt om vores side.

Nogle gange når jeg har uploadet billedet, kigger jeg på min egen væg, og så kan jeg se billedet jeg har uploadet, dog kan det ske og forsvinde 3 sek. senere.

Har både prøvet at uploade billeder med links i beskrivelsen, men også uden links.

Nogle der har oplevet det samme, og ved hvordan man kan få det til at fungere normalt igen?

Hjælp hjælp....

Mvh Stine

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine

Skriver på mobil, så du får lige et kort, men præcist svar.

Selvom man har 1000 fans, kan det let ske, at ens opslag ikke bliver vist til dem alle. Det skyldes, at Facebook ønsker at vise den enkelte bruger det indhold, som Facebook vurdere er mest relevant for den enkelte bruger. Facebook sortere altså ud i vores nyhedsstrøm og viser det vigtigste.

Dette foregår via en algoritme ved navn 'EdgeRank', som jeg har skrevet en artikel om her: http://www.kb-marketing.dk/blog/facebooks-edgerank/

Hvis din FB sides opslag er engagerende vil de på længere sigt blive vist til flere og flere fans, hvorfor det er vigtigt, at du anvender din Facebook side rigtigt og bringer værdifuldt indhold.

Husk også, at du altid kan se, hvor mange af dine fans dit opslag når ud til, via din Sides Insights.

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var lige præcis det svar jeg søgte... Jeg bruger mest facebook til at poste nyheder, så det er vist der problemet er :)

Tak

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)