Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino gav gevinst

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har siden 1999 været selvstændig, i August læste jeg nogle indlæg her på Amino, disse
satte nogle tanker i gang, omkring et projekt jeg sagtens ville kunne køre ved siden af min
primære forretning, dette har resulteret i at dette projekt efter køb af adwords samt
hosting har givet et overskud på linie med en kassedameløn i november og december,
ved blot 1½ - 2 timers arbejde dagligt, og kunderne har været pænt aktive på siden her i
juledagene så januar tegner lys.
 
Så jeg glæder mig til at deltage og blive inspireret her på amino i 2006.
Godt nytår
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det, Hans.

Vil du fortælle, hvad det er for et projekt?
 
mvh Hans
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da også ønske tillykke og mægtig gerne høre hvad du pusler med. Når nu du har hentet inspirationen her, kan du vel give lidt igen

Dbh Martin
 
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, fortæl endelig!

Når jeg engang får lidt luft i min kalender vil jeg også til at lege lidt med et AdWords/AdSence-eksperiment jeg har i tankerne. Jeg har tænkt mig at basere det på alle de gode råd der er skrevet her på Amino om online annoncering og søgemaskineoptimering. Der er rigtig mange gode tips her på Amino indenfor netop de to områder.
 
mvh Carsten
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 
Med hensyn til det konkrete projekt vil jeg nok holde kortene ind til kroppen,
da det er en rimelig simpel netbaseret konstruktion, som de fleste teknikkyndige 
vil kunne sætte op fra dag til dag, jeg er dog godt klar over at det nok er et spørgsmål om tid
inden en lignende service dukker op, hvorfor jeg pt. arbejder på at gøre det mere avanceret,
og her er adwords et kanon markedsføringsværktøj.
 
Indlægget var ikke ment som en kildren af jeres nysgerrighed, men blot en understregning
af at den enorme mængde viden her på amino er guld værd.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)