Helt klart direkte til produkt siden. Det fangede også mig :-) |
Klart produktsiden. Men synes du lige skal lave en lille 'boks' hvor du skriver lidt om mærket/shoppen! :-)
Helt klart direkte til produkt siden. Det fangede også mig :-) |
Klart produktsiden. Men synes du lige skal lave en lille 'boks' hvor du skriver lidt om mærket/shoppen! :-) |
man kan vil sige at en forside kan jo have unikke tilbud / overordnet produkter for hele din shop Tag et eks. http://www.wupti.com/ forside har jo flere vare kategorier i dag er der en Vaskemaskin og en LAPTOP og en dvd afspiller og ismaskine. så de giver dig nogle gode tilbud fra flere vare kategorier , man lad os nu sige den var en specific produktside er der jo kun den type vare og derfor kun tilbud inden for den samme produkt kategori , de de fleste webshops bruger deres forside til gode tilbud eller de fleste hjemmester viser hvad de kan på deres forside.
men selvfølig hvis jeg søger efter en bestemt vare og jeg var et klik væk fra et køb - kan det måske godt vare der er flere som vil l købe dennne vare.
men personlig vil jeg helst vise min forside med super gode tilbud og samtidig reklamere jeg for min forside url som også er mit firma navn det er vigtig at udføre branding, eller corporate identity, en produkt url - er måske kun midlertidig og din forside er der altid. men i dit tilfælde ville jeg nok tag produktside eller lave min forside om (( ment på den gode måde )) PS ..: en god ting på din produktside - Ville være Pris og - læg i kurv knap så man kan købe produkter direkte fra produktside /Nikolas D
|
Lyder til i alle er mest til produktsiden, må sige jeg nok er ved at være enige med jer efterhånden... :) |
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk
I dit tilfælde ville jeg bestemt lave en kombination af de 2 sider. Som det er lige nu så får man ikke følelsen af at det er en webshop man kommer ind på, men mere bare en info side om jeres ure. Lidt ligesom at komme ind på en "producent" side. Derfor ville jeg bestemt foretrække siden med produkter, men lige kombineret med en kort og sigende tekst om virksomheden og jeres ure. Glem alt om at inddele det i kategorier osv, da I jo ikke har 1000 forskellige, men 14 ure og det kan I passende tillade jer at præsentere på en side. Overvej at inkludere en "læg i kurv knap" allerede på produktsiden sammen med "detalje knappen". De fleste vil jo selvfølgeligt gerne ind og se detaljer, men en "læg i kurv knap" på produktsiden allerede, gør den besøgende endnu mere opmærksom på at her kan vedkommende købe de forskellige ure, ligeså snart vedkommende er inde på siden. Det kan jo tage et par sekunder for den besøgende at lige lægge mærke til "kurven", "prisen" - men en tydelig f.eks. grøn "læg i kurv knap" er ikke til at tage fejl af. På jeres produktside (evt. snart jeres forside) ville det også være fornuftigt at lægge en tydeligt Trustpilot grafik op, så den handlende kan se og læse anmeldelser fra jeres tilfredse kunder. Endvidere ville det også være en god ide at lægge en facebook box (social proof) på, da I jo næsten har 2000 fans på jeres fb side. Det ville nok stærkt hjælpe på jeres konvertering. Men før du evt. skulle begynde på alt det ovennævnte vil jeg klart anbefale dig at splitteste de 2 sider. Hvis du ikke kender til det allerede, hedder værktøjet Google Website Optimizer. En A/B splittest går i bund og grund ud på lave to udgaver af f.eks. din forside. Dvs. side A = din forside som den er nu og side B = din forside inkl. produkter og sende 50% af de besøgende ind på A og 50% på B. Desuden sætter du også en konverteringsscript ind på din "Tak for køb side". Så er det bare om at lade testen køre og se hvilken af siderne giver bedst konvertering (skaber mest salg" og selvfølgeligt vælge vinderen. Derefter kan du så gøre kunsten efter igen og se hvordan konverteringen er med en side med trustpilot boksen kontra en side uden, osv. med facebook box og hvad du nu ellers skulle få af kreative ideer. :-) Alle de nødvendige scripts for testen får du af Google Website Optimizer, du skal bare lige sætte dem ind på de 3 forskellige sider - og det er helt gratis. Jeg vil bestemt anbefale at splitteste, i stedet for blot at lave ændringer i blinde :-) Se evt. mere på www.google.com/websiteoptimizer |