Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Excel virker ikke - HJÆLP ØNSKES da jeg skal have rettet i mit budget til i morgen, når jeg skal i banken!!!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Aminoer.

Pyha, jeg er virkelig på den.

Efter min datter gik rundt om bordet, og fik revet stikket ud af kontakten, har min iMac ikke kunnet åbne for Excel. Jeg har fint åbne word mm, men Excel nægter mig adgang. Sådan ser det ud når jeg forsøger at logge ind:

Åben Excel -> Ny projektmappe -> Flueben i "Gendan mit arbejde, og genstart Microsoft Excel".

Derunder kan jeg så klikke "Flere oplysinger", "Send" eller "Undlad at sende"

Uanset hvad jeg gør, så lukker den bare programmet ned og jeg kan starte forfra på samme måde. 

Er der nogen som kan hjælpe mig her på en sen tirsdag aften?

Jeg skal i banken med budget og forretningsplan, så hjælp er kærkommen :D

Mvh Tina

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina.

Kan ikke hjælpe dig nu og her, beklager.

Men en mulighed var måske at stille budgettet op i word. Ved godt det måske er lidt mere besværligt, men det var en løsning, nu hvor Excel ikke rigtig fungere. Det lyder til, at programmet melder fejl, nu hvor der måske har været pludselig afbrydelse da kontakten røg ud, men er ikke sikker på det er det.

Håber du finder en løsning på problemet.

/Martin

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tina:

Godaften Aminoer.

Pyha, jeg er virkelig på den.

Efter min datter gik rundt om bordet, og fik revet stikket ud af kontakten, har min iMac ikke kunnet åbne for Excel. Jeg har fint åbne word mm, men Excel nægter mig adgang. Sådan ser det ud når jeg forsøger at logge ind:

Åben Excel -> Ny projektmappe -> Flueben i "Gendan mit arbejde, og genstart Microsoft Excel".

Derunder kan jeg så klikke "Flere oplysinger", "Send" eller "Undlad at sende"

Uanset hvad jeg gør, så lukker den bare programmet ned og jeg kan starte forfra på samme måde. 

Er der nogen som kan hjælpe mig her på en sen tirsdag aften?

Jeg skal i banken med budget og forretningsplan, så hjælp er kærkommen :D

Mvh Tina

Hej Tina,

Det kunne godt lyde som en fejl i filen til automatisk gendannelse af tabte filer.

Hvis du har mulighed for det, vil jeg anbefale dig at få overført den seneste gemte version af Excel-filen til en anden computer med Excel og åbne den der.

Kan filen åbnes der, kan du arbejde videre. Herefter skal du blot have tømt mappen med filer til automatisk gendannelse af tabte filer.

Håber det giver mening for dig. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.

Nu er jeg ikke den store IT-haj. Hvordan gendanner jeg filerne. Jeg har kun min MAC til rådighed, så hvis jeg ikke får det i gang må jeg i gang med Word!

Tak for svar

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hej tina..

skriv lige en privat besked til mig så vil jeg lige se om jeg ikke kan hjælpe dig :)

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at benytte libreoffice.org det er gratis og kan alt det samme som hele wordpakken. Det fungerer rigtig godt sammen med Mac.
Det kan åbne alle de samme filer og gemme i samme format eller andet hvis du vil. Hent det nu og du er videre om 3 minutter.

Held og lykke i banken.

Mvh
Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)