Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig speditør til forsendelse fra Syd Korea søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 6. Jun 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal importere 1200 ruller kinesiotape fra Syd korea, men kunne godt tænke mig en god og pålidelig speditør til opgaven, og selvfølgelig også billig .-)

Mvh

Mogens Normann 

Tilmeldt 6. Aug 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mogens

Du må meget gerne kontakte mig, vi har transporter til hele verden, både med fly, sø, bil og kurer. Vi tilbyder bla. også pick'pack, toldrådgivning, samt vi har lagerplads tilrådighed. Giv mig et kald eller send en mail og så kan vi tage en snak om hvad dit behov er, samt arbejde os frem til en pris du kan bruge :-)

Mathias@alpi.dk

99287816 er mit direkte telefon nummer.

Mvh Mathias Larsen - ALPI

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mogens Normann:

Jeg står og skal importere 1200 ruller kinesiotape fra Syd korea, men kunne godt tænke mig en god og pålidelig speditør til opgaven, og selvfølgelig også billig .-)

Mvh

Mogens Normann 

Jeg bruger efterhånden PrimeCargo til alt mit gods - også fra Sydkorea. Jeg indhenter altid 2-4 tilbud, men PrimeCargo er altid billigst, og der er ikke en finger at sætte på deres service.

Ring evt. til Lasse Palmqvist på  7632 0398  

Hilsen MOrten 

Fra Rødovre
Tilmeldt 6. Jun 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Tak for din henvendelse

Jeg er ved at indhente tilbud fra en anden producent som ligger i Kina.

Jeg vender tilbage når jeg har bestemt mig for hvem af de 2 producenter jeg skal importere fra.

Mvh Mogens

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mogens.

tag kontakt til sune,han er også her på amino han er pålidelig og har,syntes jeg de bedste priser..og jeg sender en del fra Kina så jeg tjekker en del på Priser hele tiden.ics@forwarder.dk 

held med dette.

Hej Dorte

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morte.

har du evt.en mail adresse på Lasse Palmqvist,så skal han da have lov at give et bud på min container..

Hej Dorte

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)