Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af website - hvem har ekspertise?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal have programmeret og designet et forholdsvist advanceret website, som kan betegnes som et social network/community. Der er en del aspekter i udviklingen af sitet og jeg har derfor brug for udarbejdelse af design, 3d grafik + flash, php/mysql. Det vil være en fordel hvis det hele kan løses ét sted, men det er bestemt ikke et krav og jeg vil benytte forskellige til de enkelte opgaver, hvis det giver et markant bedre resultat.


Dermed ønskes kun tilbud på den del af den samlede opgave, I vil kunne løse. Skriv kun hvis I kan løse opgaven senest ultimo august.


Jeg har udarbejdet skitser til ønsket opbygning og indhold på forskellige sider. Desuden har jeg en ret præcis beskrivelse af alle aspekter og ønskede funktioner, men selve udviklingen af specifikke funktionaliteter vil være en proces og samarbejde mellem udvikler og mig.



Her følger en kort beskrivelse (jeg venter lige lidt med at beskrive selve indholdet og hvem jeg henvender mig mod):


Komplet databasedrevet website (”social network”) baseret på brugerprofiler og disses opdateringer af indhold på centralt verdenskort.

Destinationer på verdenskortet har egen side, hvor man kan se et 3d kort over destinationen. Dette kort kan ændres af brugere ved træk-og-slip af 3d figurer (med de rette tilladelser). Brugerne har desuden egen profil med mulighed for upload af billeder, friends- og kalendersystem.




Jeg har en kravspecifikation klar til seriøse henvendelser. Skriv hvad du kan og hvad dit prisniveau er.
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Feodor,

Vi har ekspertisen i at lave det website du efterspørger. Vi har erfaring med hjemmesider fra 499 kr. og op. Se f.eks. www.hust.it eller www.konservative.dk

Tjek vores hjemmeside og ring til mig hvis du gerne vil have os til at byde på opgaven.

Med venlig hilsen Tim Janum / Janum@bellcom.dk / www.bellcom.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)