Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål angående simlocked iPhone

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Dvs alle andre mobiler end iPhones er åbne, når de købes? Interessant...



Ja ALLE undtagen iPhone´s er åbne, det har noget at gøre med Apple igen. De SKAL bestemme det hele.

 

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Tilmeldt 17. Mar 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 05:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med hensyn til dit svar har jeg lige et spørgsmål.. Da jeg bor på Filippinerne og er ved at købe en iphone4s som er simlåst i 24måneder.. er det muligt at få den låst op så jeg også kan bruge den når jeg er i dk..? 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 05:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en 4s som er låst til Globe og ville også lige have min telefon åbnet. Gutten i Greenhills shopping mall sagde til mig at de ikke giver nogen form for garanti og at de har set eksempler på at telefonen ikke kan bruges efter de forsøgte at åbne den.

Om det passer skal jeg ikke kunne sige, men det ville jo være en mega skam.

Mvh

Peter

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 06:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fashion-Seller:


alternativt den nye Samsung, så ville jeg høre, om det har nogen indflydelse på reklamationsret/garanti, hvis man får en mobil låst op før tid? Jeg har søgt og søgt, men der kommer godt nok mange modsigende svar på Google, så jeg håber en af de mange mobil affiliates evt kender svaret Smile



Som andre har svaret er det kun iPhones der er låst, og kun dem fra Telia, Telenor og "3" ejede selskaber. Telia og 3 låser gratis op i bindingsperioden, hvor Telenor oftest tager 500 kr. for det.

Får du låst telefonen op gennem teleselskabet er der ingen garanti problemer. Det er først hvis du kommer ud i et jailbreak at problemerne kan opstå.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 17. Mar 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, ja det ville selvfølgelig ikk være så fedt... Så en dansk side på nettet der gav pengene tilbage hvis det ikke virkede, mon ikke også det gælder hvis den ikke virker bagefter.. Nå den tid den sorg.. Nu er vi her i PH.....

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)