Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger person med erfaring indenfor salg af sportstøj

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Ja som overskriften antyder, søger jeg en person med indsigt i indkøb af div. ting indenfor sportstøj og udstyr

På forhånd tak


Thomas

Fra Haderslev
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Thomas, jeg handler en del sportstøj og har gode kontakter på indkøbssiden. Jeg er pt. selv lagerførende i en del Mærkevaret sport,

så vi kan godt  stikke hovederne, sammen og evt. se om vi kan få lidt handel igang.

Jeg har i høj grad brug for personer, som er "ude ved kunderne" - så jeg er sikker på vi har noget at arbejde sammen om.

mvh

mlja

 

 

 

Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ritt Abild

Jeg har netop åbnet en sæsonbutik i Hejlsminde og handler bl.a. med sports- og fritidstøj. Jeg er på udkig efter leverandører, der har mærkevaretøj til billig pris (outlet). Måske vi også kunne finde ud af et samarbejde.

 

Mvh Nis Kjær

Fra Haderslev
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nis, du kan finde tiden, skal du være velkommen til at kontakte mig på 27406832, jeg har rigtig gode varer til netop out-let, bor i Haderslev, så det er rigtig nemt samtidig.

mvh

mogens

Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mogens

Det lyder godt. Jeg har åben hver dag fra 10 til 20, så er du også tilgængelig om aftenen? Ellers må jeg finde en der kan passe biksen.

 

Hilsen Nis

Fra Haderslev
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nis, jeg er klar når det kræves, du giver bare besked om hvornår det passer bedst.

Fredag eftermiddag kunne dog passe rigtig godt ind i mit program.

Jeg glæder mig til at få hilst på, jeg handler alene med gode mærkevarer, så vi skal kunne finde ud

af noget fornuftigt.

mvh

mogens

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)