Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop - bagzi.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Udover webshoppen ville jeg også kigge på Jeres adwords. Har I negative søgeord? Hvis folk fx søger på en murer og der kommer annoncer op for murerbaljer. Så er det næppe en mulig kunde til murerbaljen. Kan I følge mig?

Mvh
PLI | Affugter

Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Den største grund til, at i ikke har solgt noget, er helt sikkert designet. Må give de andre ret i, at det ikke hænger sammen, at man vil sælge kvalitetsprodukter med sådan et site. Der skal gøres en hel del. Ved ikke hvor stort jeres markedsføringsbudget er, men jeg ville pause adwords indtil designet var blevet forbedret:).. Held og lykke

Skriver bl.a. på rejseblog om rejser, sabbatår og om at studere og arbejde i udlandet m.m.

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med mange af de andre i, at designet godt kan forbedres, så det afspejler de varer i sælger. Mange af taskerne er i den dyre ende, men det lægger designet ikke op til.

Derudover, så ville jeg rykke pris og købsknap højere op på produktsiden, samt sørge for at købsknappen skiller sig ud i forhold til favorit knappen. (som evt. kan fjernes helt - ved ikke hvad den skal bruges til) Som det er nu skal man helt ned i bunden før man kan se pris og købsknap, så det kan godt gøres nemmere for kunden.

Te, kaffe og delikatesser på teacup.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)