Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AppleLabs.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 101
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :-).

I dag har jeg startet AppleLabs.dk som er et online museum hvis man kan sige det sådan for gamle Apple produkter. Altså jeg køber de forskellige gamle ting (Computere, iPods osv) og laver anmeldeser af dem og beholder dem så vi i Danmark stadig har nogle af de gamle Apple produkter tilbage da der desværre er meget få tilbage.

Hjemmesiden hedder AppleLabs.dk.

Det der er lige nu er en side som er der indtil at den rigtige hjemmeside starter op da jeg lige nu er igang med at skrive om de forskellige ting. 

Donationer modtages også meget gerne da de her computere er ret dyre faktisk.

Fortæl gerne hvad du synes :-)!

Venlig Hilsen

Valdemar Bonde

-

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

For det første, Held og lykke med dit projekt. Er det nødvendigt at du købere produkter selv? Jeg får produkter tilsendt ganske gratis, de skal selvfølgelig leveres tilbage, men så tager jeg en masse billeder og videoer så jeg har til fremtiden. Det burde også være muligt for dig, det ville da gøre det hele lidt lettere :-)

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 101
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Høy.

For det første: Mange tak :-).

Det med at få dem til test. Det virker fint hvis det er fx. nye mobiler og tablets. Men når det er computere fra 1977 så sender Apple dem ikke til test :-). Derudover er det fint med mig at have dem da jeg måske engang kunne lave et rigtigt museum da jeg tror om 10 år er der 0 computere tilbage og så er det jo nogle meget specielle produkter :-).

Venlig Hilsen

Valdemar Bonde

-

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 101
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvis der er nogle som sidder inde med en gammel Apple computer, iPod eller iPhone skriv endelig! Også selv hvis den ikke virker tager vi også imod dem! 

Og jeg kan garantere jeg for at de bliver passet godt på! :-)

Venlig Hilsen

Valdemar Bonde

-

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare for at du ikke kommer i en uheldig situation med Apple, har du så forhørt dem om du må bruge deres navn i dit url? Da de vist har nogle ekstremt strenge regler ang. dette.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Jun 12
Indlæg ialt: 4
Fra  Coverbutikken.dk Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan have fat i noget, men er det ikke lige groft nok, at tage patent på en frugt?

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 101
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja har hørt noget om at der er strenge regler men som William også siger er det da lidt mærkeligt at tage patent på en frugt? Selvfølgelig i det her tilfælde handler det jo om Apple men stadig :-)

/Valdemar

-

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

apple er nok en af dem som ligger fleste sager ud  det siger en hurtige google søgning .

som du skriver er der ikke meget indhold på siden så der skal i gang med det skriveri på siden

social medier god ide også dem at de kommer på siden google plus og facebook med hver i sær deres logo og du opretter en god facebook side mod denne her hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg godt se:-) ret fed idé faktisk, thumbs up herfra og god vind...

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 101
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Mikael - Har både en Google Plus side, Twitter, Facebook og Youtube :-). Derudover er det kun en side som fortæller lidt hvad der kommer på siden. Er i gang med at lave den rigtige side :-).

@Høy - Tusind tak :-)!

-

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)