Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fodbold em 2012 portugal og danmark

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Dansk defensivt fodboldAngry

hvorfor hel... spiller de så henholdende i de første 30 minutter af 2. halvleg -

det er sgu da en trænerfadæse der vil noget....

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne ikke være mere... uenig.

De gør det helt rigtige i anden halvleg, spiller afventende og vigtigst af alt TØR at have bolden. Så længe Portugal ikke har bolden, kan de ikke score.

Hvis Danmark skulle spille mere offensivt, havde Portugal haft så meget plads, de ville have gennemhullet vores net.

Men mentalt, er der altså noget galt på det hold. Der er ikke andre hold i turneringen, der laver så mange uprovokerede fejlafleveringer. På dét område, synes jeg tilgengæld Olsen, ikke er god nok.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

vi spillet rigtigt godt vi har tros alt ikke verdens stjerner som  Ronaldo på vores hold , jeg er stolt af Danmarks spil jo vi havde bolden meget men i alt alle vil så sige vi skulle spille hurtigere op ad men vi kæmpet det bedste vi kunne mod deres verdens stjerner og jeg må sige vi kan være stolte af den kamp

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi spillede klart bedre i 2 halveg!

Jeg siger bare ny målmand! Lindegaard og schmeichel er 650% gange bedre!!!

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stephan Andersen var da en af danskernes bedste spillere! :)

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine tanker var, at hvis man tager forskud på sejren, placerer man sig selv i en stor risiko for at blive mentalt overrumplet når modstanderen fremviser et taktik man ikke har nogen umiddelbar reaktion på. Portugal virkede langt mere engagerede og aggressiv i kampens første fatale halvleg og danskerne virkede mest som nogen, der troede at de kunne komme sovende til sejren. Det engagement skal matches, hvis man skal holde stand psykisk.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Sebastian Krausing:

Stephan Andersen var da en af danskernes bedste spillere! :)

Ja med 3 mål... Det første rør han sig ikke engang ved... Stephan er god når de skyder forbi mål.. Ligeså snart den er inden for mål rammen kan han slet ikke finde ud af det..

Lars Jacobsen var danmarks bedste...

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

For en gangs skyld syntes jeg de spillede OK. (ikke første halvdel af 1 halvleg) 

Men det kan sku ikke passe, at vi skal være så piv ringe til, at aflevere bolden til hinanden? Vi blev jo ved med, at skyde bolden direkte i fødderne på portugiserne. :S

Dernæst er det imponerende hvordan de såkaldte verdensstjerne skyder ved siden af, igen og igen og igen. Da vi spillede mod Holland kunne deres kæmpe stjerne spillere ikke score på næsten tomt mål. I dag kunne Ronaldo heller ikke. Det kan sku undre mig, at de kan tjene så store penge, og alligevel variere sådan i deres spil. :S

All in all. Good job Denmark.!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

portugal havde da også en del hel med sig enighed ærligt meget oplagt skulle normalt have givet rødt kort ved at bruge hånden til en spiller der har frit løb mod målet , men de slap ærligt de kun fik gul kort og det er allerede i starten af kampen kig her

jeg vil sige derved vis anden dommer havde der nogle gange været rødt kort der og der kan man sige vi havde ikke lige dommerne med på vores side lige der , jeg siger bare øv , men tit er det lige disse småting der betyder hvem der vinder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig er det da en skuffelse, men jeg har svært ved at bevare pessimismen!

DK skulle have tabt kampen mod Holland, og uafgjort mod Portugal havde været rimeligt.

Nu vandt vi over Holland, så at tabe mod Portugal er ingen ulykke.

Jeg er enig med jer andre i, at DK simpelthen klatter bolden væk hele tiden! Øv, hvor surt at se på. Portugiserne fik plads, og det fik danskerne også, men portugisernes blotte tilstedeværelse var nok til at stoppe de danske opspil. Øv, øv.

Men det er altafgørende, at Danmark bagud med 0-2 er i stand til at komme op igen og udligne. Det har været et problem tidligere, fordi DK mangler profiler og power.

Bendtner nettede 2 gange, og Ronaldo Verdensstjerne missede igen. Og igen!

Vinder Holland over tyskerne i aften, får danskerne et alvorligt problem på søndag mod tyskerne.

Vinder tyskerne over Holland, får portugiserne et alvorligt problem mod hollænderne.

Men uanset resultatet af Tyskland-Holland er gruppen helt åben, så hvorfor pive?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)