Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge hjælp med php nu !!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 49
Fra  Grid Athletics LLC Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
Jeg har en Creloaded webshop og jeg skal have fjernet et par små fejl, rette min betalingsløsining og lavet et Live Help produkt ud på siden. Er der en som kan hjælpe med dette ?? Skal have det lavet hurtigt så ved du du ikke har tid så lad være med at svare.

mvh

Claus

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Er hurtig hjælp over weekenden, eller bare i starten af næste uge?
Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 49
Fra  Grid Athletics LLC Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kommer jo meget an på hvad det koster. Evt lige skriv en PM med weekend priser og hverdagspriser.

mvh

Claus

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror du skal være heldig at finde en studerende eller lignende hvis du finder en der vil arbejde med et akut problem, for under 1000-1500 kroner i timen i en weekend.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Claus

 

"Fjernet et par små fejl", hvad inkluderer dette? Er det fejl der var da du satte webshoppen op, altså tekniske fejl som manglende CHMOD 777 ved upload af billeder eller hvordan og hvorledes? Og et Live Help produkt kan du finde som opensource, hvis du har forstand på at sætte det op. Jeg står gerne til rådighed, hvis du vil definere opgaven så kan vi finde ud af hvor stor en opgave vi taler om og tage den derfra.

 

Med venlig hilsen

Marcin Solgaard

Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 08-06-2007 17:13:38
Forfatter: Anders Christensen
Jeg tror du skal være heldig at finde en studerende eller lignende hvis du finder en der vil arbejde med et akut problem, for under 1000-1500 kroner i timen i en weekend.


Bliver nok svært her midt i eksamenstiden

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)