Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Onepage checkout modul til Magento

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften alle..

Vi sidder og leder efter et Onepage checkout modul til vores webshops, så vi kan få optimeret vores checkout på webshoppen.

Vores onepage idag er på 6 trin, og vi vil jo meget gerne have at det skal være så let så muligt, så vi vil gerne ned på 1 trin.

Idag har vi forsøgt med et modul fra Anglesoftware fra UK. Men det viser sig at det ikke kan arbejde sammen med Epay, så det har vi været nødt til at droppe igen.

Er der nogen der ligger inde med erfaringer omkring nogle checkout moduler til Magento som arbejder sammen med Epay?

Vi kræver ikke at modulet skal være gratis, det skal bare være funktionelt!

God aften til Jer alle!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for det hurtige svar :-)
Det vil vi lige kigge nærmere på, har du evt. en hjemmeside hvor vi måske kan se en lille demo.

Dbh.

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil også anbefale Magestore. Kontakt mig hvis det har iinteresse, da vi har indgået et partnerskab med dem og kan tilbyde dig deres produkter til en fordelagtig pris :)

Mvh Mikael

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Desværre ikke, da vi har solgt webshoppen.

Men i kan anmode om en gratis 14 dages trial periode, hvor i kvit og frit kan afprøve modulet, og efterfølgende købe en licenskode i blot skal indtaste i backend, såfremt i vil benytte jer af det :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Det lyder spændende! Vil du kontakte os på support(A)produkt-guiden.dk så vi kan snakke videre omkring dette?

Venlige hilsener...

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var ærgeligt Mickel, men vi vil da prøve at benytte os af den 14 dages periode og se om det er noget for os..

Venlige hilsener..

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Husk at lav en test på om det øger jeres konvertering at sætte et onepage checkout modul på siden, det er nemlig ikke altid at onepage checkout er det mest optimale. Ud over modulet fra Magestore (som jeg også vil anbefale) vil jeg anbefale dig at se på modulet fra Gomage. Det er alle pengene værd og er nemt at tilpasse i layoutet. Jeg kan give dig gode priser på alle moduler, og hjælper gerne med installation og tilpasning af dem.

Vh Daniel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har lavet et OneStepCheckout, der er ret unikt for det danske marked.

Det fungerer super sammen med ePay, som vi har brugt til alle de magento-webshops vi har lavet de sidste par år.

Det unikke er, at vi har lavet en integration til Krak, så kunderne kan udfylde alle informationer blot ved at indtaste deres telefonnummer. Det er der, såvidt jeg ved, ikke andre danske moduler der giver mulighed for.

Vi har brugt den til egne projekter, og regner med at kunne få den på markedspladsen i næste uge.

Send en mail eller privat besked via Amino, for at høre nærmere.

Held og lykke med shoppen!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)