Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville I købe billig baby hagesmæk over nettet :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er mor til 3 små børn i alderen, 10 uger 15 mdr og 26 mdr. Jeg vil ikke give 40 kr pr smæk. Jeg køber gerne en stak i Bilka som fungerer tip top i lækker kvalitet, 100% bomuld, med savleindlæg så tøjet ikke bliver vådt osv. De har endda lavet en lidt dyre serie, hvor der er lavet forskellige smække og en som dækker full upper body.

Jeg ville ikke satse på en webshop alene med hagesmække med motiver. Jeg hader motiver og vil helst have de helt rene i alverdens farver eller hvor der fx er et fuldt blomstermønster på. Eller med navnegravering.

Prøv at se babybroderi - de sælger i stakkevis af smækker - ensfarvede med navn.

Med 3 små børn har jeg brug for mange smækker, så 30-40 kr pr smæk er utropi for mig, når jeg også skal have stofbleer (lager på godt 100 pt) og bleer i stakkevis.

Kh Tina

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

AP:

Hvad synes i om dem her? nogle i ville købe for 30kr stykket?

Nej det ville jeg ikke.

Herhjemme bruger vi kun dem med lange ærmer - altså som en trøje - så det alm. tøj ikke bliver helt smurt ind.

De er lavet i stof (min mor har været igang), hvor der er syet et "tisse lan" på undersiden, så der ikke kommer vand og mælk igennem og så med forskellige motiver på forsiden - pingviner, logo mænd osv.

Men hvis vi skulle have andre ville vi ikke give 30 kr. stykket - måske købe ovenstående 5 i en pakke til 100 kr.

Mvh

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

@Kristian

Så hvis du skule købe de hagesmæk af disse type? og prisen var 5 stk for 100., Ville du så købe det?

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis kvaliteten er rigtig så ser jeg ikke prisen på 30 kr / stk for noget problem. Det er som med bukser og andet tøj, de holder jo ikke kun 10 gange. Udover det så er det ikke vigtigt om der er motiv på eller ej, kvaliteten er vigtigst.

Men tror nu heller ikke at man kan lave en webshop alene med smækker, men du kan jo godt slå dig fast på dine smækker, så folk kommer for, at købe dem og senere så handler øverige varer, men smækker skulle jo gerne holde den tid et barn har brug for dem.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

@bacardil

Jeg vil også sælge andet slags tilbehør til børn. Så jeg for et bedere udvalg af ting til de små

Ved godt at jeg ikke kan leve af kun at sælge, hagesmæk.. 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

AP:

@bacardil

Jeg vil også sælge andet slags tilbehør til børn. Så jeg for et bedere udvalg af ting til de små

Ved godt at jeg ikke kan leve af kun at sælge, hagesmæk.. 

 

Køb et parti, tag chancen og se om det sælger :)....

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)