Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste Magento host?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael Rasmussen:

Jeg takker for den ene stjerne. Man skal åbenbart ikke prøve at hjælpe andre herinde :P

Nå, men nu ved jeg da i  det mindste hvor jeg vil fraråde kommende kunder at erhverve sig noget hosting.

Jeg troede faktisk ikke at du som ikke Plus medlem kunne se hvem der gav dig stjerner. Men det kan du åbenbart?

Men tillykke med at du bruger virtuelle stjerne på Amino, til at finde og fravælge leverandører. Det giver jo god mening Tongue Tied

MikkelDusi:
Jeg søger i øjeblikket en host til en Magento webshop. Krav: skal være en stabil fungerende host til en fornuftig pris. Jeg har kigget på Magentohotel.dk, men ville blot høre jeres erfaringer inden yderligere overvejelser.

Vi bruger Magentohotel.dk til vores shop, og er meget tilfredse. Både med oppetider, hastighed, priser og support.

De har i hvert fald vores varmeste anbefalinger. Det kører bare.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Jeg har kun gode ting at fortælle om Magentohotel.dk. Både performance og service er i top hos dem. Du kan jo teste et demohotel inden du beslutter dig. Læs hvordan >>her! <<

Vh Daniel

Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Skov Jacobsen:

Hej Mikkel.

Jeg har kun gode ting at fortælle om Magentohotel.dk. Både performance og service er i top hos dem. Du kan jo teste et demohotel inden du beslutter dig. Læs hvordan >>her! <<

Vh Daniel

Hej Daniel!

Tak for tippet. Havde helt overset, at jeg kunne test det.

Mvh

Mikkel

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt unoeuro til almindelig hosting og været overordentlig tilfreds.

Har dog arbejdet med magento for kunder, som har været hos powerhosting / magentohotel, hvor jeg ikke kan sætte en finger på noget :-)  Slet ikke når supportmails besvares så hurtigt som de går og i weekenden (det kan selvfølgelig have været et tilfælde, men var yderst positiv!) 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Meebox.dk skulle da gøre tricket for dig :-)

De klarer det aldeles fint hos mig!

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil også helt klar sige Magentohotel.dk!

Jeg havde hos dem da jeg startede min webshop. Deres webhotel er hurtigt og stabilt. Derudover har de en super service, deres medarbejdere er flinke og hurtige til at svare på support-spørgsmål og så har de forstand på Magento, hvilket virkelig gør en forskel. Sidst men ikke mindst, det at man hurtigt kan komme i kontakt med dem over telefon i stedet for blot mail var virkelig også noget jeg satte pris på. 

Min varmeste anbefaling herfra.

All the best

Kasper Andreassen

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jeg vil også gerne anbefale magentohotel.dk. De er både flinke, dygtige til Magento hosting og har flere forskellige "pakker", så du nemt kan starte billigt - og opgradere når din succes kræver det.

Vælger du ikke dem, vil jeg på det kraftigste anbefale dig at vælge nogen der har et rigtig godt kendskab til Magento som system, og ikke mindst hostingen af det. Det er en kæmpe fordel både i forhold til drift og service.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)