Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmesiden er klar hvad synes du

Side 5 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Poul til dig skylder jeg en god flaske:) 

ja havde en dårlig hjemmeside før , men har alligevel kunder i hele dk, nu når jeg så en fin side, burde jeg udkonkurrere andre konkurrenter?;)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal lige have retten teksten under processen til, man kan se du har copy/pastet teksten Poul har skrevet her på siden, da formatteringen fra Amino er kommet med ind på dit site :-)

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Daniel du er hurtig hehe;) tak

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Langå
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er en ''Langt de fleste mænd har standart ideer om frieriet, men er det det, kvinden ønsker?''

Fin og stilren side - dog ville jeg stille logoet på en anden måde. Måske som en herinde allerede har vist :-)

Der udover ville jeg nok vælge at gøre siden mere valid med kundetilfredshedshilsner.

Jeg skal selv giftes d. 31. august 2013 og jeg ville ikke kunne finde på, at vælge en bryllupsarrangør UDEN referencer.
- så på med dem :-)

Held og lykke..

Venlig hilsen

Malene Dokkedahl Olesen

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hmm er ikke så god til de referencer  de ser så grimme ud med mindre man laver noget fancy flash, og jeg har jo en af dem der har været på markedet længst i dk, så tænker folk burde kende vores navn af sig selv.

Eller er det blot mig der tænker sådan......

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Voldby
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 46
Fra  cl media Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:
Eller er det blot mig der tænker sådan......

Det korte svar er - ja :-) Det sælger fordi det giver dig troværdighed.

Du kender det selv. Hvis en du kender siger god for en vare/leverandør, er du mere tilbøjelig til at handle, end hvis sælgeren siger det. Der er en grund til at f.eks. TrustPilot bruges af så mange kunder og potentielle kunder.

I øvrigt kan det med referencer gøres elegant. Og min egen professionelle holdning er, at det ikke skal være flashy, for det kan let modarbejde den troværdigheden du vil bygge på referencer.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Tak for svar, hmm prøver men mange billeder er taget af mig ser sådan uprof ud.. nå...

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

I din portfolio;

hvis man starter i hjørnet, går en gang til højre og 2 gange ned, er der et billede af en kirkesal.

Kan du ikke fortælle mig hvad kirken hedder, og hvor det ligger henne? Og hvad det kostede din kunde sådan ca., at afholde bryllup der?

Fra Avnbøl
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesiden eller siderne, ser som sådan ganske udmærkede ud, personligt kunne jeg tænke mig et bedre billedgalleri.

Det vigtigste af alt er dog, efter min mening, om jeg vil handle med dit firma eller ej. Hvis jeg overvejer at handle med et firma jeg ikke kender i forvejen, er noget af det første jeg gør, at tjekke CVR nummeret. I dit tilfælde fortæller det mig, at der på din adresse, som i Google map ligner en villa, har været en del virksomheder som er gået konkurs. Det er en situation man typisk ser i erhvervsområder med mange virksomheder der deler adresse, men ikke så typisk i et parcelhus kvarter. Den slags informationer er for mig nok til at se mig om efter et andet firma.

Om du kan og vil gøre noget ved dette, er selvfølgelig helt op til dig selv, jeg fortæller blot hvordan jeg som kunde vurderer et firma jeg overvejer at handle med

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg falder ikke ned af stolen af begejstring

Under linket brudekjoler er titel Brudekjoler yes  kjolernet sidder til højre i firefox | hvorfor kalde det gay wedding.

© Copyright © 2012 - weddingdeluxe.dk Cvr: 33280920 Ejet af LB Concern |  Ring mig op

Ejet af en koncern men ring mig op.

Forsiden er elending mht SEO og index.php kører også.

Jeg mener det er en branche hvor der ikke spares på krudtet og penge er ikke et problem på den store dag, så hvis jeg skal dømme koncernen på deres webside, så ville jeg ikke bruge en krone der.

Når man vælger en sådan type forside med et billede og en menu hvorfor så ikke gøre så den passer til alle opsætninger så man ser det hele på en gang uden at scrolle. Det er en ommer efter min mening

Side 5 ud af 6 (55 indlæg)