Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense Coaching Tilbydes - Betatestere søges - Kun for Plussere

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

I december luftede jeg i dette indlæg en idé her på Amino, om at tilbyde coaching i at tjene penge på adsense sider. Det fik jeg en masse god respons på, som nu har betydet jeg vil virkeliggøre tilbuddet.

Vil du være betatester?

Inden jeg gør det, søger jeg dog nu først 2 betatestere, som vil gå all-in og gennemføre coachingen fra start til slut. Jeg tænker at du ikke skal betale for min ydelse, og har derfor i stedet nogle krav til dig undervejs i forløbet:

  1. At jeg undervejs må bruge dig til sparring og feedback, så du giver din ærlige respons på min coaching og hjælper mig undervejs til at forbedre den.
  2. At du under hele forløbet hver 14. dag skriver en lille rapport med statusopdatering om hvordan det går med coachingen, som du derefter poster i den kommende officielle salgstråd for min coaching.
  3. At du efter endt forløb til offentlig brug, giver en 100% ærlig anmeldelse af din oplevelse af coachingen, samt det du har fået ud af den.

Inden du springer ud i at skrive til mig, vil jeg seriøst bede dig overveje om du er villig til lægge den nødvendige energi og tid i det. Også på den lange bane, så du står med en adsense side som genererer indkomst når du har gennemført forløbet. Det kommer til at koste sved, men tårerne skulle jeg gerne spare dig for. Smile

Interesseret?

Så skriv en PM til mig med lidt om dig selv, dine eventuelle erfaringer med adsense/tjene penge på nettet (hvis du har nogle), og hvorfor jeg skal vælge dig.

Til gengæld skriver jeg tilbage med lidt om mig selv, min baggrund, forudsætninger for at coache i adsense, og lidt om de resultater jeg selv har opnået med egne adsense sider, samt om hvordan coaching forløbet vil foregå.

Hvem søger jeg

De 2 betatestere jeg søger, skal være villig til at påtage hver deres rolle.

  • Den ene skal være villig til at outsource ca. 90% af arbejdet, hvilket betyder man skal forvente der er omkostninger til artikelskrivning og seo. Koster selvklart penge, men man sparer meget tid og det giver hurtigere resultater.
  • Den anden person skal gøre hele arbejdet med adsense siden manuelt, så her er kun udgifter til domæne og hosting. Billigt, men tidskrævende.

Skriv til mig, også gerne med spørgsmål via PM eller her i tråden. Smile

Mange hilsner
Jean-Michel Clemmensen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)