Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søs og jeg,,, ris og ros,,,

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra valby
Tilmeldt 14. May 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer..

Efter en masse arbejde har min søster og jeg fået en hjemme side op og køre (nok mest min søster)

Vi vil meget gerne høre jeres mening kritik og naturligvis hellere end gerne forslag til, hvad vi kan gøre bedre.

Altså ris og ros..

 

hjemmesiden www.stausholms.dk

 

På forhånd tak.

 

Mvh.

Stausholms Malerfirma.

Ulrik Stausholm.

 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

 

Det eneste jeg vil sige er, at jeg synes, teksten på forsiden er skrevet på en lidt finurlig måde..

 

Altså fx;

"Dernæst sender vi et uforpligtende tilbud. Finder I tilbuddet iorden aftaler vi så tidspunkt for arbejdets udførelse. Resten ordner vi."

 

Du kunne evt. adskille det sådan;

 

Dernæst sender vi et uforpligtende tilbud.
Hvis tilbudet lever op til jeres forventninger, aftaler vi tidspunkt for arbejdets udførelse.

...Resten ordner vi!

 

Så bliver det nemmere at læse og mere indbydende.

 

Jeg synes måske, i skulle have nogen flere billeder på siden, fx billeder af noget i har malet eller fx billeder på jeres reference-side, så den bliver lidt mere indbydende.. Det er fint nok at vide, at i har malet for et boligfirma, men et flot billede giver mere indtryk af kvaliteten af arbejdet..

 

Gode råd siden er en super ide - I kunne fx også lave en "ide" side, hvor der står fx hvilke farver man skal vælge for det bedste lysindfald, sjove metoder til at male, hvordan man maler, så det ser ud, som der er højere til loftet osv...

Fra valby
Tilmeldt 14. May 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 06:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nina..

Mange tak for din feedback, kan godt se hva du mener med teksten på forsiden det skal vi ha lavet om...

Og reference side der er du os inde på noget af det helt rigtige..

En ide side/sjove metoder ku måske os være en mulighed..

Det er rigtig godt at høre hva andre mener så mange tak igen..

 

Mvh ulrik.. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ik fordi man skal gøre som andre gør.Men om i selv laver jeres side el har en til det så prøv se evt:nogle af de sider der er på nette

Evt:Dem du som maler ved har mange kunder.Ik fordi hjemmeside alene gør det for den er kun lille del.Når det handler om kunder men det ved i alt om.

Min mening er skriv ik det fleste kunder som regel ved forvejen.De ved godt hvordan håndværker giver tilbud for så lave det hvis det bliver godtkendt osv.

Skrive det kunderne vil høre og har brug for og smæk så nogle billeder på forside som øvrige sider.

Er selv noget ændre hele tiden og eneste tror vigtigt at stole på hjemmesiden kommer til se ud som i ønsker.Det er sjældent man rammer så den er lige skabet.

Men uden kritik lære man intet ros er fint når er tid til det.

Syntes mangler farver og er for meget presset sammen det ville hjælpe få vidde på siderne.

Mvh glennc samt held lykke.Music

GRC
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)