Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan får jeg flere til at købe i butikken

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

har sisseline.dk og vores omsætningen har været faldene, vi køber dog heller ikke så meget ind som før, men kan vi få flere til at købe ved at fritlægge billederne eller hvad skal der til.

 

vil ikke ofre mange penge her og nu

 

thomas

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Thomas

Der er mange måder du kan optimere salget i din webshop. at fritlægge billederne kan være en ting, men det gør det ikke alene.

I skal arbejde noget mere med designet, og gøre shoppen "lækker" at besøge. Det ligner en helt standard Scannet template, og den kan gøres meget pænere.

Et par eksempler: http://lisen.dk og http://www.umas.dk.

Du skriver du ikke vil ofre mange penge her og nu, men nu ved jeg jo ikke hvor meget eller lidt "mange penge" er, men prøv at læs dette: http://www.larsbachmann.dk/har-du-en-webshop-og-10-000.html

Tilmeldt 9. Jun 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg tror det vil hjælpe med nogle bedre billeder. En del af dem bærer virkeligt præg af at I selv har taget dem. Det får butikken/hjemmesiden til at fremstå sjusket og uindbydende.

Jeg er heller ikke vild med, at I har rodekasserne/tilbudsvarerne øverst. Det er ikke altid en fordel at være så billig.

Mht. til sortiment tror jeg, at det vil kunne betale sig for jer at sætte jer lidt mere ind i, hvad der blandt gravide og barslende kvinder er smart lige nu. 

Vh Nancat

Fra Faaborg
Tilmeldt 10. Feb 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som offer for kærestens lystige kiggeri på div babysites (vi venter os til august) og tidligere ejer af en webbutik synes jeg lige jeg vil give dig lidt konstruktiv kritik.

Jeg formoder du har købt en eller anden butiksløsning?

Forside: Jeg er ked af at sige det, men den ligner noget man har brugt 5 minutter på i Word. Brug lidt tid på at kode det, måske få nogen til at lave en photoshop collage eller ryk et godt tilbud frem i toppen (lav evt bare sådan en gul tilbudsstjerne). F.eks. fungerer din topbar ret godt synes jeg. Og lav for f..... gramatikkontrol på dine overskrifter.

Billeder: Det er fint der er billeder af alt tøjet, men det virker ikke godt at du har lagt tøjet på en ens baggrund. Vedtag hvordan du vil stille billederne op og vær konsekvent. En model baby ville jo være helt i top.

Varekatalog. Du har både en drop down menu og en kopi af denne lige neden under. Måske den faste menu skule begrænses til noget med "topsællerte" eller de her pristilbud du har i toppen.

Mail: Jeg har altid være irreteret over folk der ejer en hjemmeside og så ikke har en mail der hører til den side. Du bruger en gmail til noget der virker til at være et andet firma. Under telefon angiver du en mail? CVR nummer er på igen på en tredje virksomhed. Jeg siger hermed slet ikke du snyder på nogen måde. Men der skal så lidt til for en forbruger at blive utryg.

Held og lykke med det :)

Kasper

Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også været inde og kigge på din side, men må også sige, at en del skal rettes på den, for at det ville fange min købstrang. Du skulle f.eks sætte røverkøb ind som kun 1. punkt. Billederne skulle være på en hvid baggrund, måske lidt modelbilled kunne være rart. Det er ikke smart med bøjler.

Som de andre også skriver. Forenkle dit budskab.

 

VH Peter

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

et par ideer til at optimere siden.

give alle billeder titler tags derved en chance de findes i google billedet søgning

husk social medier på siden især facebook og google plus og få folk til anbefale dit produkt og like og plusse det.

få gerne videoer på siden billigt vis har en god video kameraer ven

aktive over alt og lig massevis nyheder løbende på egen side.

ekstra ideer her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

tak for svarene og vidste nok godt at det ikke blev simpelt, det er scannet´s 1 eller 2 hjemmesiden her i danmark så den er mellem 16-18 år gammel, vi har haft den i godt 6 år, og vi har ikke gjort nok ud af billederne.

er bare kørt fast i den, så ved ikke lige hvad jeg skal gøre med den.

 

thomas

Fra Herning
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld, men jeres side er alt andet en køn. Desuden er der mange halvdårlige fotos med farvestik. Fotos er efter min bedste overbevisning alt for små og ville desuden med fritlægning præsentere tøjet bedre. Mit råd er at få lavet en noget mere lækker hjemmside, og få et lille kursus vedrørende foto og lyssætning.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

selvstændig38:

har sisseline.dk og vores omsætningen har været faldene, vi køber dog heller ikke så meget ind som før, men kan vi få flere til at købe ved at fritlægge billederne eller hvad skal der til.

vil ikke ofre mange penge her og nu 

Siden er smækfyldt med stavefejl! Få dog nogen til at hjælpe med grammatik. Hvis jeg var leverandør, og så min vare præsenteret på den måde, ville jeg overveje nøje om du skulle have lov til at fortsætte med varen!

Du får intet gratis her i verden, så hvis ikke du vil ofre penge på din forretning, kan du lige så godt lukke!

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)