Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være med til at sælge snegle online?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 165
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger en partner til at starte en webshop.

Jeg har fået rettighederne til at sælge et meget interessant produkt online. Nemlig snegle. (Jeg synes heller ikke det lød så interessant i starten, men læs lidt videre)

Det drejer sig om en virksomhed, som har rygende travlt med deres snegle-brand offline, og de er på ingen måde interesserede i at arbejde med det online marked, så de har givet mig rettigheder til at sælge produkterne online.

Der er en en række detaljer der gør dette interessant:

- Virksomheden har netop lavet kontrakt med et par store supermarkedskæder der skal sælge deres produkter (Japan og USA)

- Sneglenes holdbarhed er 2 år og skal ikke køles da de ligger i dåser og glas.

- Sneglene har særdeles god avance, og målgruppen er er meget aktive webshoppere

- brandets store offline succes, kan nemt komme til at smitte af på det online salg, da virksomheden pt slet ikke har en online identitet.

- Jeg har en distributionspartner, som står for alle ordre og forsendelser

- Der findes ingen webshops, som udelukkende sælger snegle online, så det er en niche med lav konkurrence 

Hvem er du?

En person som har erfaringer med webshops, usability, seo, konverteringsoptimering, linkbuilding, og som har tid på hånden til få webshoppen optimeret og til at kører godt.

Du skal have dokumenteret erfaring og være skarp, samt vide at ingen succes kommer overnight.

Jeg søger en partner fordi jeg har travlt med min virksomhed og ikke vil tage fokus væk fra den, så jeg har brug for en der kan være dedikeret omkring projektet.

Skriv hvis du er interesseret

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvor stor er markedet for dette i Danmark (eller vil du også sælge uden for landets grænser)?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder meget interessant, jeg kan godt se mulighederne i det.

- Dog har jeg selv ikke tiden lige nu. Men held og lykke med projektet!

Mvh. Bertil Boisen.

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke, og har aldrig set nogen æde en snegl - det må være forbeholdt folk der æder hunde, som en filmtitel siger foregår det i Kina :-)

Har du noget der understøtter din teori om at det blir et hit her i Danmark, at man skal æde snegle på glas.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

123Klaus:
Har du noget der understøtter din teori om at det blir et hit her i Danmark, at man skal æde snegle på glas.

Jeg har ikke indtrykket af at han vil fokusere kun på Danmark..

- I udlandet er det jo rigtig populært, specielt Frankrig.

Jeg kunne personligt dog heller aldrig finde på at smide en snegl ned i halsen ;-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 165
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Sitet skal udelukkende være på engelsk og henvende sig til privat kunder der af den ene eller anden grund vil lave retter med snegle, men der er også en målgruppe, som er restauranter...Det vil altså sige primært salg vil ligge uden for Danmark

Jeg er enig i at det er et niche marked, men niche markeder kan også være intressante.

Casper

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er frisk :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)