Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvalitets Web-shop SØGES!!!!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Som tidligere nævnt tror jeg det er meget begrænset hvad man kan få lavet for 500-1.000kr, jeg tror at langt størstedelen af webfirmaerne i danmark ville have svært ved at sætte en opensource løsning op til de penge. Bare det at lave en kontrakt og så er budgettet væk...

Jeg tror den billigste løsning vi kan lave vil starte på 10.000kr.

Peder

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Jeg har udviklet eget CMS og Web-shop løsning, som jeg er ved at implementere min første kunde på.
Fordi jeg skal bruge referencer, er jeg villig til at give rigtig gode priser på løsningen, evt. inkl. hosting.

Du kan skrive for nærmere info.

 

mvh

Henrik Meyer

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Danny.

 

Jeg vil mene at vores programmør ville kunne lave det til ca. 3000,- men du kan skrive mig en mail med hvad du helt nøjagtigt leder efter også laver vi en meget fornufig pris til dig.

 

Og ja selv om det kun er 3000-4000,- så er det iorden kvaltitet vi levere til dig :)

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 10. Jun 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allesammen
 

Har fået en del respons på mit lille indlæg og må så lige skære det lidt ud.

500-1000 .-  det er den mdr. leje leasing eller hvad vi nu skal kalde det beløb jeg betaler for at bruge den pågældende webshop.
 

 

Der har heller ikke været tale om at den skulle være noget nær gratis eller sådanne vil bare gerne have noget der svarer til til prisen.

Bare fordi der er lagt mange penge i at udvikle det så skal det ikke være dyrer så må det jo være godt og så er der mange der bruger det.

Coca Cola tager heller ikke 150 kr. for en dåse sodavand bare fordi den har været lang tid om at udvikle.

 

Hobe u get the piont  !!!!

 

Men er altid åben for nye inputs så hvis det stadig har interesse for nogen af jer er i velkommen til at ringe til mig.

 

Produkterne er.

Læske Drikke

Tøj.

Og div geil.

 

mdr. udgift til leje af webshop 500-1000.-  og det det nu en gang koster at få det hele igang.

 

Hilsen

 

 

Danny Ruben

 

Tlf. 28940599

09.00 - 18.00 man-søn


Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Det ændre jo sagen en hel del

Vi leverer ikke lejeløsninger, hvis du skulle købe en shop af os er der tale om en engangsudgift.
Det skal nok lige nævnes at der selvfølgeligt ville blive tillagt udgift til hosting, pbs og hvad der ellers måtte være, som jo ikke har noget med os at gøre.

Mvh Peder



Side 2 ud af 2 (15 indlæg)