Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal skilles fra konen! :(

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg kun glad for:) Jeg ved som sagt hvordan det er at have det svært:)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ny-Start-På-Livet:

Jeg prøver at tænke anderledes, jeg kan mærke det hjælper en smule... Men der en lille vej fra tanke til handling, og den kan være svær at overskue...
Venner har jeg ikke set så eget til gennem min depression, jeg blev flov og holdte mig for mig selv, (som giver bagslag nu jeg sidder her)...
Men det skal nok komme ligeså stille....

Takker for svaret

Hej igen

Jeg kender selv til det med at tænke anderledes, har selv stået med håret i postkassen for en håndfuld år siden. Og forsøger dagligt at tænke anderledes. Mht. venner så tror jeg det er meget typisk dansk, der er mange der holder det for sig selv, og så hober det sig op. Lidt ligesom når man spørger "hvordan det går" det virker som om alle forventer et positivt svar. Se hvert skridt frem som en sejr.

Martin

Tilmeldt 21. Jun 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sådan !.. Jeg har snakket lidt med Jennifer siden igår, jeg er utrolig glad for at folk kan være så hjælpsomme... selvom det måske ikke betyder meget for jer/hende så betyder det uendeligt meget for mig!..

Hver evige eneste gang her er en kommetar får jeg et kæmpe boost, og ved tingene lykkes med tiden!.... Jeg har søgt i alt 11 jobs de sidste par dag, så gnisten er der!

 

Mange tak!

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ny-Start-På-Livet:

Sådan !.. Jeg har snakket lidt med Jennifer siden igår, jeg er utrolig glad for at folk kan være så hjælpsomme... selvom det måske ikke betyder meget for jer/hende så betyder det uendeligt meget for mig!..

Hver evige eneste gang her er en kommetar får jeg et kæmpe boost, og ved tingene lykkes med tiden!.... Jeg har søgt i alt 11 jobs de sidste par dag, så gnisten er der!

 

Mange tak!

Sådan!

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg mener at århus kommune har de der mikro/kom i gang lån, dem kunne du jo bruge på noget værktøj så kunne det måske være en ide at starte noget alt mulig mand, vinduspuser, have, regørings firma op og som jeg læser det har du jo bil og kontanthjælp i rygen i starten.

Tilmeldt 21. Jun 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bruno Høiberg:

Jeg mener at århus kommune har de der mikro/kom i gang lån, dem kunne du jo bruge på noget værktøj så kunne det måske være en ide at starte noget alt mulig mand, vinduspuser, have, regørings firma op og som jeg læser det har du jo bil og kontanthjælp i rygen i starten.

 

Jeg snakkede for et par uger siden , med personen som faktisk står for at skal godkende mikrolån, til folk der søger det...

Har gnisten, men må hellere vente da de jo både skal se forretningsplan og lign, det tager tid, og jeg har brug for at komme i gang hurtigst muligt! :)....

Men når nu jeg har fundet mig et job og fundet mig til rette i mit "nye" liv, så vil jeg da helt klart undersøge sagen nærmere...

Hvertfald mange tak for forslaget, ! :)

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Mikrolån og værktøj til servicearbejde er med garanti den hurtigste vej til at komme i gang. Forretningsplanen laver duni eftermiddag. Værktøjet låner du en ven eller familie. Så besøger du villaer med langhårede hække. Klipper dem flot og spørger om der er andet du lige skal klare, når du er der. Så er du i gang med eller uden forretningsplan og mikrolån. Bare kom der ud af og mærk hvor glade folk bliver, når du hjælper dem.
Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for nylig selv oplevet på tætteste hold, hvordan det var at miste den man elsker! Jeg brugte de første 2 dage på at ligge vandret og efter det måtte jeg simpelthen sluge klumpen og komme ud. Jeg kan ikke sammenligne din situation med min, men følelsen er nok den samme - hvordan kan det nogensinde blive godt igen?!

Én ting hjalp for mig: snakke om det, snakke om det, snakke om det! Det betyder så uendeligt meget at få lukket op for posen, så man ikke brænder inde med det hele og jeg håber virkelig for dig, at du bibeholder den gnist! Den gnist er alpha omega!

Der vil selvfølgelig komme tidspunkter hvor det hele bliver for meget og jeg håber da også, at du formår at vise din kone at du er stærkere end som så - både for din og jeres skyld! 

Keep fighting og vend det hele om på hovedet - der er som sagt ikke noget så slemt, at det ikke er godt for noget :-) Håber du klarer den...

/Piilgard

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg er selv en fyr på 34 der er gift på 1 år men har haft en dårlig barndom og kender lidt til at mangle sin familie til at hjælpe sig..

men man skal vælge at holde fast i de venner man har og bruge sit netwærk og internet. men jeg fandt også ud af de der vikar firma ikke er så dårlig da de jo tjæner penge på at have dig hos dem. så de vil gerne hjælpe dig i at finde job.. så jeg kan kun varmt anbefale dig at oprette dit cv på vikar firma. det kan måske give dig lidt nemmer adgang til firma..

ønsker dig alt held og lykke..

Tilmeldt 21. Jun 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle... Bliver lige nød til at stille et spørgsmål herinde, da jeg intet svar kan finde på nettet .. kan godt ringe til skat, men de har jo desværre lukket nu, og sidder ligenu og regner lidt på tingene...

 

Jeg har 3 børn jeg skal betale børnebidrag til Som svarer til : 1.228 pr barn;.

 

Altså i alt 3684 kr om måneden.. Men kan se rundt omkring at der står at noget af beløbet er fradrags berretiget, men kan ikke finde nogen steder hvor meget det er, Nogen herinde der ved det?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)