Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu vil jeg altså rigtig gerne have nogle kunder!

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Der er noget der går mig på! - Jeg har ikke nok salg i min webshop! Hvad tror i det kan skyldes.. Hvad kan jeg selv gøre?

Adwords har jeg nogle til at styre for mig!

Siden er: www.babytoys.dk

-----

Mange hilsner

Mads Herlev

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror du skal tænke lidt mere over hvor du bruger den grønne farve. Det første man kigger på er den grønne farve (som i øvrigt symboliserer "kør" fra traffiken = klik på nettet).

Det første jeg ser på din side er indkøbskurven (som jo er tom, jeg er lige kommet!).

Herefter ser jeg at jeg kan få dit nyhedsbrev - uden rigtigt at vide hvad din side handler om, om du har noget jeg kan bruge, eller om dine priser er i min smag. Og så kan jeg se mine fordele. 

Allernederst i mit browservindue kan jeg se 3 produkter, hvor prisen næsten falder i et med baggrunden (i forhold til resten af siden).

Hvorfor får jeg ikke smækket et super tilbud, jeg ikke kan lade være med at købe, smækket i ansigtet lige så snart jeg ser din forside? Og brug her den grønne farve til "Køb Nu" (eller lignende) knap - Så kan jeg slet ikke lade være!

Der hvor du har et banner, og en velkomstbesked ville jeg vælge at placere en slider eller noget i den stil. Slideren kunne så indeholde dine 3-5 bedste tilbud lige nu. Stort og flot, en kæmpe "TILBUD" eller "NYHED"-s stjerne på, og så den grønne "Køb Nu" knap.

Ovenstående skal på ingen måde forstås på en negativ måde - det hele er ment konstruktivt, og for at hjælpe!

Fra Voldby
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 46
Fra  cl media Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Herlev:
Jeg har ikke nok salg i min webshop!

Hej Mads

For at være mere præcis, er det så besøgende du mangler, eller er det mere at folk ikke køber, når de besøger din butik?

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Er rigtig glad for din kritik. Det er det jeg er kommet efter! :) Jeg vil kigge på det, du har fat i noget!

Rigtig god weekend

---

Mange hilsner

Mads Herlev

Babytoys.dk

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Folk ikke køber noget!!

Jeg har annoncer på baby.dk, bornibyen.dk og flere steder.. Men folk handler bare ikke!! :(

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke se nogen adwords reklamer når jeg søger i google, så jeg går ud fra der ikke kører nogen kampagne lige nu.

At der er nogen der passer dine adwords er ikke ensbetydende med de gør godt stykke arbejde. Hvis din adwords kampagne er for bred i målgruppen risikerer du en lav konvertering. Der vil f.eks. være færre køb på søgeordet 'legetøj' end 'babylegetøj'.

Mange besøgene er ikke altid lig med mange handler.

Hvor mange besøgene har du, hvor kommer de fra, hvor stor er din enkeltside frekvens og hvor mange køber?

Sekundært kunne du få udbytte af at få din hjemmeside søgemaskineoptimeret.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes faktisk der er en ok shop. Når jeg ikke umiddelbart ser de store problemer, så vil jeg anbefale dig, at fordybe dig lidt i din Analytics.

Hvordan er brugeradfærden på din shop, hvor forlader de besøgende shoppen, hvordan er købsflowet osv.

Johannes

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Mine annoncer er meget præciseret. Det er gyngeheste, dukketeater, tavler til børn.

Enkelsidefrekvens er ca. 60 % !!!!!! Huh?

Besøgende kommer fra google søgning, adwords, baby.dk, bornibyen.dk og wordfeudsnyd.dk.

 

Mange hilsner

Mads

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor i processen falder de besøgene fra?

Putter de varer i indkøbskurven?

Er det i betalingsprocessen de falder fra (step 1, step 2 etc)?

Fra Voldby
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 46
Fra  cl media Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Herlev:
Men folk handler bare ikke!!

Jeg vil lige sige, at jeg ikke er ekspert i hvordan man konverterer besøgende til salg. Men vil alligevel vove at kommen med nogle kommentarer :-)

- Hvis jeg var kunde, ville jeg gerne vide, hvilken aldersklasse en vare passede til. F.eks. "Anbefales til 4-8 år"

- Information på produktsiderne ville jeg priotere anderledes. Produktbeskrivelse, aldersklasse, pris og leveringstid ville jeg priotere højest. Varenavn, varenummer, vægt og link til producent, ville jeg priotere lavere.

- Hvis det er muligt (teknisk og din tid), ville jeg tilføje chat kundesupport på alle sider. Så er din potentielle kunde i tvivl, kan de få svar med det samme.

- Menupunkterne i toppen, ville jeg skære ned på, og  priotere anderledes. F.eks. gøre "Om os" synlig, i stedet for at placere det under Info.

- "Dine fordele" er også placeret under Info. De 6 punkter på "Fordele hos babytoys.dk"-siden ville jeg sørge for var synligt på alle produktsider.

Håber du kan bruge det til noget, og som sagt, er jeg ikke ekspert i konvertering af besøgende til salg, så håber andre vil kommenterer mine kommentarer :-)

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)